Skip to main content
Beantwoord

Jaarlijkse korting als trouwe klant

• December 29, 2025
  • 19 reacties
  • 203 Bekeken

Geert_0100

beste, ik doe opnieuw mijn aanvraag voor korting als trouwe klant, kan u deze hernieuwen voor een jaar , alvast bedankt , alle gegevens zijn voor jullie beschikbaar in mijn profiel. MVG en alvast bedankt Geert

Beste antwoord door tina.b

@Geert_0100 

@automhate 

nagekeken: blijkbaar is er iets fout gegaan en er is een nieuwe poging om kortingen toe te kennen.

mvg

Tina

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

19 reacties

automhate
Forum|alt.badge.img
  • Rising star
  • December 30, 2025

Korting voor trouwe klant? Count me in mods! Gelieve ook bij mij eens te checken

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • December 30, 2025

@Geert_0100 

@automhate 

we laten dit nakijken.

Bij toekenning krijg je bevestigingsmail.

mvg

Tina

Geert_0100
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 1, 2026

voorlopig nog géén mail ontvangen, andere jaren is dit per direct in orde gekomen

Martin
  • January 1, 2026

Tip: Ook altijd eens natrekken of je via http://webmail.proximus.be , of je de mail daar eventueel wel terugvindt in je inbox of spamfolder.
@Geert_0100 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 2, 2026

@Geert_0100 Volgens de gegevens die ik kan zien is de mail verzonden op 31/12/2025.Best de spam/junk folder te controleren.Groetjes,Joel.

Geert_0100
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 2, 2026

Beste Joel, helaas nergens mail te bespeuren , ik wacht mijn factuur van Januari af en zie wel of het in orde is, ik heb er het volste vertrouwen in.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2026

@Geert_0100 

@automhate 

nagekeken: blijkbaar is er iets fout gegaan en er is een nieuwe poging om kortingen toe te kennen.

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img

Beste Joel, 

Factuur dec 2025 : 100,98 €

factuur jan 2026 : 110,66€

Ik heb nooit een bericht van Proximus gekregen welke producten verhoogd zouden 

worden.Ik vind wel de producten die ik gebruik maar niet de kostprijs per product. Niet op my proximus , niet via web. Dat kon je vroeger wel

U heeft mij een trouwe klant korting toegekend vanaf jan 2026- waarvoor dank- maar ik kan deze niet terugvinden in de factuur van jan 2026.

Na contact met Proximus kreeg ik een nieuwe bevestiging van wijziging van , ingaand op 07jan.2026. Krijg ik nu een nieuwe factuur of wat?

Ik begrijp nog altijd niet welk bedrag ik - na aftrek korting 5€ - nu dien te betalen.

Kun je dit even checken aub. 

Met de meeste dank en vriendelijke groeten.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 7, 2026

Dag ​@Walter bladerunner op je aanrekening van  3 november 2025 verwijzen we op het voorblad en op de laatste pagina naar de prijsverhoging vanaf 01/01/2026. Er was nog getrouwheidskorting lopende tot 02/01/2026. Vandaag werd een nieuwe korting geactiveerd, die we met terugwerkende kracht zullen toepassen op je volgende aanrekening.

Forum|alt.badge.img

Sorry, heb die info gemist. Mijn fout. 

Dank u zeer voor de rechtzetting, Heidi. 

• Apprentice
  • January 7, 2026

Beste,

Ik ben zeker reeds 50 jaar klant bij Proximus (vroeger Belgacom) en zie nu (toevallig) dat er kortingen zijn voor “TROUWE” klanten, maar men moet dit zelf aanvragen?!

Bij deze is de aanvraag gebeurd.

Een tweede vraag: Op mijn aanrekening van januari 2026 heb ik bij de opties “TV Box voordeel”

nu -2 Euro (vorig jaar -3 Euro) hoewel het Abonnement voor “Flex Pack” duurder is geworden.

Graag een woordje uitleg hierover.

Dank u

Martin
  • January 7, 2026

in afwachting van een verder reactie van een PX moderator:

FYI: op uw factuur van november werd ook de prijsstijging van bepaalde producten per 01/01/2026 aangegeven.

Indien je een flex pack hebt en een tweede decoder kan dit kloppen dat je nu 1 euro minder voordeel hebt aangezien 

• De oude Flex-pakketten (internet, tv, mobiel, telefonie) worden inderdaad ± € 2 – € 4 per maand duurder bij de jaarlijkse prijsaanpassing.

• TV-gerelateerde kosten worden ook aangepast:

• De huurprijs van een tweede tv-decoder stijgt met  € 1 per/maand.

• Voor een derde of vierde decoder blijft de huurprijs  voorlopig ongewijzigd (deze verhoging geldt specifiek voor de tweede decoder).

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 8, 2026

@Norberto Ik heb de getrouwheidskorting in orde gemaakt en blijft geldig voor 12 maanden .Dit via order R0000001100011HT6D. Van de wijziging volgt nog een bevestiging op mail.Wat betreft uw vraag ivm de tv decoder daar heeft ​@Martin al de juiste info gegeven waarvoor dank.Groetjes,Joel.

• Apprentice
  • January 8, 2026

@Joel M , De bevestiging reeds per mail gekregen. Bedankt

Geert_0100
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 8, 2026

Hallo, mijn nieuwe factuur is plotseling gestegen van 94.99€ naar 116.99€ , dit is een prijsstijging van 22€ ??? , is dit nog normaal en dit na aanvraag van de jaarlijkse korting voor trouwe klant en waar ik een bevestiging van heb gekregen dat er een totale korting van 16 € zou zijn, kan er iemand mij vertellen hoe dit mogelijk is en wat er mij te doen staat? Ook vind ik nergens nog de kortingen die ik heb gekregen terug op mijn factuur, wacht ik een nieuwe factuur af of wordt het teveel betaalde op mijn volgende factuur in mindering gebracht?

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 9, 2026

@Geert_0100 

De kortingen zijn sinds 05/01/2026 geactiveerd. Op dat moment was de factuur echter al afgesloten, waardoor de korting daar nog niet op vermeld staat. 

Hou er ook rekening mee dat de prijsverhoging sinds januari 2026 van toepassing is. Deze wijziging werd aangekondigd op de factuur van november 2025.

Groetjes, Joel

.

• Apprentice
  • January 9, 2026

Beste,

Ik doe bij deze weg ook mijn aanvraag om onze trouwe klant kortingen te verkrijgen op gsm en op pack.

Bovendien krijgen wij nu ook nog een extra gepeperde factuur voor de Wi-Fi booster. Die was tot voor kort gratis.
Bij wat rondsnuisteren op dit forum zie ik dat dit gelinkt zou kunnen zijn aan een overgang van FlexS naar Flex+? Maar wij hebben bij mijn geweten nog steeds een Flex S abbonement.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 9, 2026

@MGhent Ik heb de getrouwheidskorting in orde gemaakt via order R0000001100011IIMB.Bevestiging van de wijziging volgt op mail.Wat betreft de Wifi Booster.U had daar gedurende 1 jaar een promo op.Deze is afgelopen en kan niet meer opnieuw verlengd worden.Groetjes,Joel.

Geert_0100
  • Auteur
  • Apprentice
  • January 10, 2026

Beste, mijn laatste factuur is betaald

ik ben overgestapt naar een andere provider

mijn teleurstelling in Proximus na 40 jaar klant is te groot☹️

MVG