Skip to main content
Vraag

Is dit oplichterij?

  • March 6, 2025
  • 2 reacties
  • 42 Bekeken

Is het normaal dat dit bedrijf het onmogelijk maakt om een ​​product binnen de gestelde termijn te retourneren? (14 dagen) Ik bel al dagenlang met de klantenservice en krijg alleen maar links die nergens naartoe leiden.Onaanvaardbaar. Nadat ze om mijn dossiernummer hadden gevraagd, stuurden ze mij een zogenaamd retourlabel. die geen streepjescode heeft, waardoor de procedure onmogelijk is. 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • March 6, 2025

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden die zou kunnen belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 7, 2025

@Gabyelena Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer)aanvulen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel