Beantwoord

Incorrecte facturatie Flex Fiber via bouwpromotor


Waarom rekenen jullie mij al drie maanden 11 euro aan terwijl er in de brochure duidelijk staat Flex Fiber 6 maanden gratis i.p.v. 85,99 euro/maand.

Op de factuur wordt er maar 75,99 euro afgetrokken voor de bouwpromotie.

Ik zou maar 1 euro voor Netflix hoeven te betalen gedurende 6 maanden. Zie bijgevoegde brochure.

Er is vorige maand een case aangemaakt door de winkel in Brasschaat die mij gelijk geven, maar toch krijg ik weer een factuur terwijl ik een terugbetaling zou moeten krijgen voor wat ik in januari en februari al teveel betaald heb.
Als jullie brochures met kortingen in de brievenbus duwen om nieuwe klanten te lokken, zorg er dan voor dat jullie personeel ervan op de hoogte is en kom jullie beloftes na.
Ik ben het beu om al weken van het kastje naar de muur gestuurd te worden, terwijl het enige wat jullie moeten doen is jullie brochure bekijken…

 

icon

Beste antwoord door Joel M 12 March 2021, 09:50

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Flex Fiber Facturatie kun je in het profiel klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag Heidi,

Ik heb mijn gegevens toegevoegd aan mijn profiel.

 

Met vriendelijke groeten,

Peter

Reputatie 7
Badge +3

Dag Peter, ik lees in de oplossing van dossier 47574131 dat je ook de optie Family of Movies&Series moet hebben om van deze promo aan -85,99 EUR + Netflix aan 1 EUR te genieten. Zo staat het hierboven trouwens ook in je screenshot. Groetjes, Heidi

Dat staat er niet!

We krijgen een korting van 85,99 euro op de folder en we krijgen op het factuur maar een korting van 75,99 euro van de bouwpromotie.

Dit heeft NIETS met Netflix te maken !!!

Reputatie 7
Badge +3

Klopt, omdat niet alle onderdelen actief staan, geniet je geen volledige korting. We zullen de optie Family of de optie Movies&Series activeren om dit op te lossen, welke kiezen jullie? 

Dus we krijgen al twee maanden te weinig en worden nu voor de derde maand te hoog gefactureerd??? Als dit de oplossing is, kiezen we voor Movies&Series, op voorwaarde dat we een terugbetaling krijgen voor hetgeen we voor de maanden januari en februari teveel betaald hebben en dat de factuur voor maart die ik nog niet betaald heb, wordt aangepast. En dan betalen we zoals het op de brochure staat, 1 euro voor Netflix. Op onze factuur krijgen we maar een korting van 75,99 euro i.p.v. 85,99 euro → dus 10 euro korting te weinig. Zie bijgevoegde brochure + factuur van de maand maart.

Ik waardeer dat je dit ontdekt hebt en dat je het kan oplossen, maar ik kan niet geloven dat ik nu al meer dan een maand van het kastje naar de muur gestuurd wordt met alle frustraties en stress tot gevolg.

Dit had bij de aanvraag van ons abonnement toch duidelijker moeten uitgelegd worden door de verkoper in de winkel wiens job het is. Ik ben hier zelfs voor terug geweest naar de winkel en heb 3 kwartier buiten staan wachten voor het mijn beurt was.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Flex Fiber Facturatie Ik heb de Movies&Series Pass toegevoegd in uw pack.Ik heb een creditnota7193126610 opgemaakt van 25,90EUR  voor de facturen van februari en maart 2021..U heeft in dit geval nog een tegoed van 14,90EUR.Groetjes,Joel

 

Dankjewel Joel,

Blij dat het eindelijk opgelost wordt.

Met vriendelijke groeten,

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@Flex Fiber Facturatie Graag gedaan.Fijn weekend nog toegewenst.Groetjes,Joel.

Hoe is het mogelijk???

Nadat ik 3 maanden van het kastje naar de muur ben gestuurd en dacht dat het eindelijk opgelost was, krijg ik vandaag terug een factuur van 29,08 euro, terwijl de promotie waar ik op intekende nog 3 maanden gratis zou zijn. Zie probleem hierboven.

Ik heb het nu echt wel gehad met Proximus.

Los het alstublieft op of ik ga naar de concurrentie.

Reputatie 7
Badge +3

@Flex Fiber Facturatie  Dag, zoals ik u in een ander topic mynewhome@proximus.com 

Reageer