Vraag

Hoe huur van een extra tv box opzeggen?

  • 13 November 2021
  • 11 reacties
  • 754 Bekeken

Hoe  huur van een extra tv box opzeggen?

 


11 reacties

via myproximus account > opzeggen 

volg deze link → Opzeggen | Proximus kies voor een bepaald product > bevestigen enz…

 

Reputatie 7
Badge +3

@geenfanvanproximus 

Welke van de 2 tv boxen wens je op te zeggen: de V5 of de v5 compact? Groetjes, Antonella

Antonella,

TV Decoder V5 - compact ,REF:16020136

Reputatie 7
Badge +3

@geenfanvanproximus Ik heb het nodige gedaan. Je ontvangt een bevestiging per mail met in bijlage het Bpost label om de decoder terug te sturen. Groetjes, Antonella

Antonella,

Email ontvangen, bijlage verzendlijst vermeld TV Box - 16020134, terwijl ik in bezit ben van TV box 16020136.

Hoe ernstig moet ik dit “forum” nemen?

Is Proximus een technologie bedrijf, of een collectie jobstudenten die tweedehands materiaal slijten?

Als Proximus een communicatiebedrijf is, waarom dient correspondentie met klanten via publieke fora te verlopen?

Proximus = meelijwekkend en vernederend voor klant & personeel.

Reputatie 7
Badge +3

@geenfanvanproximus TV Box V5 compact  is opgezegd en daar heeft het systeem automatisch het nodige label/bericht voor opgemaakt.Dat is wat onze collega Antonella u bezorgd heeft.Stuur de TV Box V5 compact maar op met het bijhorend label.Dan komt alles in orde.Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge

@geenfanvanproximus TV Box V5 compact  is opgezegd en daar heeft het systeem automatisch het nodige label/bericht voor opgemaakt.Dat is wat onze collega Antonella u bezorgd heeft.Stuur de TV Box V5 compact maar op met het bijhorend label.Dan komt alles in orde.Groetjes,Joel

Weet iemand hoeveel een boete kost als je de modem en Decoder niet tijdig binnen brengt. Want ik heb al 4 maal gebeld naar Proximus. Een post die amper 2 dagen per week nog maar moet werken. Die zogezegde bonnetjes zouden al 2 maal op gestuurd zijn.   Van Dooren Mario

6100xxxxx

Reputatie 7
Badge +3

@Mario091166 ik zag in uw profile een emailadres staan waar 0611 in voor komt.Waar de labels naartoe zijn gestuurd staat 0911 in.De rest is idem in het mailadres.Is dat ook een mailadres van u? Indien ja, ook al eens gekeken in de spam, junkmail folders.Groetjes,Joel

Reputatie 1
Badge

@Mario091166 ik zag in uw profile een emailadres staan waar 0611 in voor komt.Waar de labels naartoe zijn gestuurd staat 0911 in.De rest is idem in het mailadres.Is dat ook een mailadres van u? Indien ja, ook al eens gekeken in de spam, junkmail folders.Groetjes,Joel

Beste die labels zouden al tot twee maal toe via de post naar mij verstuurt zijn op het adres dat jullie hebben. Omdat ik zelf geen apparaat hat om te scannen moest dit zo, en heb daar ook al verschillende keren voor gebeld, maar als die post amper 2 max 3 maal per week nog komt ga ik nooit die labels zien en ga ik beter een boete betalen dan wachten op die labels, want ik denk dat die opzeg rond 6/7 is gebeurt. Nu vraag ik u hop hoeveel moet ik al rekenen voor een eventuele boete? Mijn email is dus ambiorixxxxxxxxxx

Reputatie 7
Badge +3

@Mario091166 De boete voor een decoder is 99EUR en voor de modem 149EUR.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Mario091166 Ter info: indien je niet beschikt over een printer om de verzendlabel uit te printen, volstaat het om de barcode van het verzendlabel op je smartphone te tonen en te laten scannen aan het loket van Bpost, waar ze dan voor jou de label kunnen uitprinten en op de doos plakken. Groetjes, Antonella

Reageer