Skip to main content
Vraag

Hoe een faktuur betwisten

• August 10, 2025
  • 9 reacties
  • 137 Bekeken

Hoe kan ik de boekhouding bereiken om officieel fakturen te betwisten. Ik kom steeds op die domme chatbox/assistent terecht en de klantenmedewerkers helpen mij ook niet verder. Er wordt sinds vorige maand een tv-box aangerekend die ik tien jaar geleden heb aangekocht. Dit ging rechtgezet worden maar staat nu weer op faktuur. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Mutlie
  • August 10, 2025

Proximus gaat hiervoor waarschijnlijk een dossier opstarten.
Voor zover je het nog niet hebt gedaan, zorg er voor dat  je → ForumProfiel.  is bijgewerkt zodat de medewerkers je gegevens kunnen terugvinden. Enkel de proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Sla de wijzigingen op (onderaan links klikken) en meld ook even dat het is gebeurd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • August 10, 2025

Proximus medewerkers zijn pas vanaf maandag terug aanwezig op dit publieke forum

Normalerwijze zou u ook u ook via onderstaande link een klacht m.b.t. facturatie moeten kunnen indienen

Stuur een e-mail naar Proximus. Gebruik hiervoor dit formulier. | Proximus

• Auteur
  • Rising star
  • August 10, 2025

Vorige maand heb ik het doorgegeven via het contactformulier. 

Proximus heeft voor de vorige faktuur een CN opgemaakt maar nu staat de tv-box weer aangerekend. Probleem is dus niet opgelost. Ik zie in de app wel een 'bestelling' openstaan bij 'Mijn aanvragen' zonder verdere details. Geen idee of het die case betreft of niet. Zou wel duidelijker omschreven mogen zijn.  

Mijn profiel is in orde. Ik heb bij 'ticket' het probleem omschreven, ik hoop op een reactie morgen 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 11, 2025

@Gilbert_07  

Beste ​@Gilbert_07 

Ik heb klacht 57144126 geregistreerd en zal deze verder opvolgen. Ter voorbereiding heb ik alvast het bijhorende order gelanceerd, zodat je toestel als aangekocht kan worden gedocumenteerd.

Ik houd je op de hoogte van verdere feedback.

• Auteur
  • Rising star
  • August 11, 2025

Luc,

alvast bedankt, ik zal de faktuur betalen verminderd met 8€ huur en verwacht een CN hiervoor. Hopelijk is de volgende aanrekening correct. 

• Auteur
  • Rising star
  • August 20, 2025

@Gilbert_07  

Beste ​@Gilbert_07 

Ik heb klacht 57144126 geregistreerd en zal deze verder opvolgen. Ter voorbereiding heb ik alvast het bijhorende order gelanceerd, zodat je toestel als aangekocht kan worden gedocumenteerd.

Ik houd je op de hoogte van verdere feedback.

Beste Luc, heeft u intussen nieuws betreft de aanrekening? Er staat nu 8€ open waarvoor ik een CN verwacht

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 21, 2025

@Gilbert_07  Je dossier  57144126 is in orde, ook je creditnota.

• Auteur
  • Rising star
  • August 31, 2025

Dag Luc, ik kreeg een sms met een link naar wat de oplossing is, daar kom ik op de assistent chat waar ik geen stap verder kom. Gezien ik de 'oplossing' dus niet ken ben ik niet akkoord gegaan. Kan jij me informeren aub

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 1, 2025

@Gilbert_07 

het toestel is verwijderd uit je producten en wordt niet meer aangerekend.

De tegoednota van 8 euro is opgemaakt.

mvg

Tina