Hoe dien ik een formele klacht in?
Beste Proximus,
Uw nieuwe contactpagina is enkel ontworpen om de mensen weg te lijden van een formele klacht. Het is immers onmogelijk om via email zwart op wit een klacht neer te leggen. Hoogstens word je hier naar het forum geleid waar "klacht" het meest voorkomende woord is maar er niets mee gebeurd!
Geen vluchtig gesprek meer met medewerkers die in de fout gaan en niet meer te traceren zijn. Geen forum waar je je gal kan spuwen maar het verdwijnt in de anonimiteit. Graag een manier om een officiële klacht met opvolging (klachtnr / case-nr)
Graag een mannier om een klacht in te dienen tegen jullie onbekwaamheid.
Bedankt, hopend op een spoedige respons.
Uw nieuwe contactpagina is enkel ontworpen om de mensen weg te lijden van een formele klacht. Het is immers onmogelijk om via email zwart op wit een klacht neer te leggen. Hoogstens word je hier naar het forum geleid waar "klacht" het meest voorkomende woord is maar er niets mee gebeurd!
Geen vluchtig gesprek meer met medewerkers die in de fout gaan en niet meer te traceren zijn. Geen forum waar je je gal kan spuwen maar het verdwijnt in de anonimiteit. Graag een manier om een officiële klacht met opvolging (klachtnr / case-nr)
Graag een mannier om een klacht in te dienen tegen jullie onbekwaamheid.
Bedankt, hopend op een spoedige respons.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.