Skip to main content
Vraag

Getrouwheidskorting

• July 8, 2026
  • 4 reacties
  • 24 Bekeken

Beste Proximus medewerker,

Ik ben ondertussen al meer dan 30 jaar trouwe klant bij jullie (destijds nog Belgacom). Momenteel neem ik een compleet pack af met daarin vast internet, tv en 2 gsm-abonnementen.

Aangezien de abonnementsprijzen de laatste tijd flink gestegen zijn, zou ik mijn dossier graag eens laten nakijken. Ik zie dat nieuwe klanten vaak grote kortingen krijgen, en ik vroeg mij af wat jullie kunnen doen voor een trouwe klant die al drie decennia op post is.

Graag hoor ik of ik in aanmerking kom voor een mooie getrouwheidskorting als blijk van waardering voor mijn jarenlange loyaliteit.

Mijn klantnummer staat ingevuld in mijn forumprofiel.

Alvast bedankt voor de moeite en ik kijk uit naar jullie voorstel.

Met vriendelijke groet,

4 reacties

Wendy B
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • July 9, 2026

@Mario DW 

Kan je je profielgegevens nog eens bekijken? Ik vind helaas geen klantnummer terug.
Misschien ben je het vergeten bewaren.

Zodra ik je klantnummer heb kan ik je klantenfiche opvragen en bekijken of Proximus ook
iets voor jou kan betekenen.

Groetjes
Wendy

• Auteur
  • Apprentice
  • July 9, 2026

Beste

Bij deze mijn klantnummer 

Mvg Mario 

Wendy B
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • July 9, 2026

@Mario DW 

Ik heb zonet je klantnummer uit je post verwijderd.

Mag ik je bij deze vragen om nooit je klantgegevens in publieke posts neer te schrijven.
Je weet nooit wie meeleest. Iemand met slechte bedoelingen kan dit soort gegevens
misbruiken om op jouw naam dingen aan te vragen/doen waarvan jij geen weet hebt.
Soms met een serieuze financiële impact. En dat willen we natuurlijk vermijden ;-)

Ik kijk je gegevens na en kom zo bij je terug.

Groetjes
Wenduy

Wendy B
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator
  • July 9, 2026

@Mario DW 

Ik heb je producten even bekeken en stuur je zo dadelijk via een privè-bericht meer informatie
over jouw persoonlijke situatie en wat ik voor je kan doen.

Groetjes
Wendy