Skip to main content
Beantwoord

Getrouwheidskorting

• June 11, 2026
  • 15 reacties
  • 127 Bekeken

Ostberg
Forum|alt.badge.img

Ik heb vandaag mijn aanrekening voor deze maand ontvangen en zie net dat mijn korting van trouwe klant vorige maand afgelopen is.  Is het mogelijk deze getrouwheidskorting opnieuw voor een jaar toe te kennen? 

Thanks

Beste antwoord door Joel M

@Ostberg Ik heb de korting terug kunnen activeren voor 12 maanden.Dit via order R00000011000147I9B.Van de wijziging krijgt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel.

15 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2026

@Ostberg Ik heb de korting terug kunnen activeren voor 12 maanden.Dit via order R00000011000147I9B.Van de wijziging krijgt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel.

Ostberg
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • June 12, 2026

@Joel M Dank je wel:-)

• Apprentice
  • June 13, 2026

Beste

Mijn getrouwheidskorting is ook verdwenen van mijn factuur. Kan deze ook terug geactiveerd worden?

mvg

Pauline

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 15, 2026

@Pauwtje 1426 Door een lopende aanvraag kan ik momenteel geen wijzigingen uitvoeren of kortingen (her)activeren.

Frenzy
  • Rising star
  • June 20, 2026

Kan u de korting ook bij mij toepassen aub? Alvast bedankt.

Martin
  • June 20, 2026

@Frenzy 

FYI: heb je de voetnoot gelezen van ​@HeidiE juist boven je bericht, in zoverre het nog niet zou gebeurd zijn, om je → ForumProfiel aan te vullen, tegen dat ze maandag hier langskomen, anders moeten de  PX moderatoren je nog eerst om die bijkomende gegevens vragen.
In het privéveld "Ticket" kun je nog relevante informatie vermelden indien je dit nodig acht.
Uw privacy blijft zo ook bewaard, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Frenzy
  • Rising star
  • June 20, 2026

Bedankt , maar dit was reeds ingevuld. Mvg FJ

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 24, 2026

@Frenzy Ik heb de getrouwheidskorting geactiveerd via order R0000001100014GIW3.Van de wijziging ontvangt u nog een bevestiging op mail.Groetjes,Joel.

• Apprentice
  • June 24, 2026

Ik ben reeds 40 jaar een trouwe klant maar heb nog nooit een getrouwheidskorting gekregen!

Vriendelijke groet. 

Martin
  • June 24, 2026

@Gee 

• Omdat de PX moderatoren (als ze morgen hier terug langskomen) dit verder zouden kunnen natrekken op welke korting je eventueel recht hebt,  is het best om er intussen voor te zorgen dat je → ForumProfiel zoveel mogelijk met je klantgegevens aangevuld is , zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen en u zo niet eerst om bijkomende gegevens moeten vragen.
  • In het privéveld "Ticket" kun je nog relevante informatie vermelden die kan belangrijk zijn i.v.m. je vraag.
    Uw privacy blijft bewaard, want de Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
  • Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
  • → Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Frenzy
  • Rising star
  • June 24, 2026

@Joel M Hartelijk dank

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 25, 2026

@Gee Kan je  uw klantnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even voor je na.Groetjes,Joel. 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 26, 2026

@GeeIk zie dat er een order R0000001100014H2IG lopende is voor de opzeg van de vaste lijn en aanpassing van het pack met ingangsdatum 1/07/2026. Zodra dit order volledig verwerkt is, kan men bekijken om de getrouwheidskorting te activeren.Gelieve ons na 1 juli een seintje te geven om dit na te kijken.Groetjes,Joel

• Apprentice
  • July 8, 2026

Goedemorgen, 

Kan u mijn getrouwheidskorting van 40 jarige trouwe klant nog eens bekijken aub,ik moest u terug contacteren in juli. 

Thx.G.

• Moderator
  • July 8, 2026

@Gee Hallo, getrouwheidskorting staat actief! Bevestigingsmail is verzonden.

Gr, Elke