Skip to main content
Antwoord

Getrouwheidskorting

• October 3, 2025
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Beste, Mijn getrouwheidskorting loopt binnenkort af. Kan deze nogmaals verlengd worden aub

Beste antwoord door Joel M

@gevege De getrouwheidskorting loopt nog tot 1 december 2025.Best eind november ons terug een seintje geven.Dan kunnen we nakijken als deze opnieuw kan verlengd worden.Groetjes,Joel.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

• Auteur
  • Rising star
  • October 3, 2025

Beste, mocht mijn vraag te vroeg komen, waar kan ik het eind van mijn bestaande korting verifiëren aub.

Dank u voor de last.

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 3, 2025

@gevege De getrouwheidskorting loopt nog tot 1 december 2025.Best eind november ons terug een seintje geven.Dan kunnen we nakijken als deze opnieuw kan verlengd worden.Groetjes,Joel.

• Rising star
  • October 9, 2025

Beste,

Ook bij mij zie ik op de factuur dat de getrouwheidspremie van €5 plots is weggevallen voor internet.

Graag opnieuw activeren.

Vriendelijke groeten, 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 9, 2025

@sd85  Dat is in orde. Je ontvangt nog een mail.

• Apprentice
  • October 9, 2025

Kan ik dit ook krijgen een getrouwheidskorting? 
Wanneer kom je in aanmerking daarvoor? 

Martin
  • October 9, 2025

@Gregoryyy 

Tip: 
PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. 
 Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 9, 2025

@Gregoryyy  Je ontvangt een mail. Is in orde.