Vraag

Getrouwheidskorting

  • 5 November 2021
  • 86 reacties
  • 1043 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

86 reacties

Reputatie 1

Hallo,

Vond het al bizar factuurbedrag, maar blijkbaar is de getrouwheid weggevallen. Is het mogelijk om te kijken wat hier terug mogelijk is?

Ben nog steeds trouw, en zelfs weer een jaartje extra ten opzichte van vorige keer ;-) - wat in mijn ogen toch wel chapeau is gezien we dagelijks die dekselse decoder moeten herstarten, resetten, stekker uit, stekker in en dan duimen dat het werkt… Maar ik ben oud aan het worden denk ik, want ik ben nog van de generatie waar je de tv kon opzetten met 1 knop en hopla daar was ie ;-)

Reputatie 7
Badge +3

@Danny_Ann Deze zijn inderdaad samen niet combineerbaar.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 

inderdaad, wie wil kan een gratis wifi booster aanvragen bij een volledig Flex pack.

zal ik het toestel laten opsturen?

groeten

Tina

maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden :relaxed:

Reputatie 7
Badge +3

@jdm_01 

Aanvraag is ingediend

Bevestiging is onderweg via mail

voorziene levering (?) “home delivery” op vrijdag 21-01

groeten

Tina

Reputatie 4
Badge +1

maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden :relaxed:

1-0 heel mooie goal! :nerd:

 

Reputatie 5
Badge +3

@tina.b 

Bedankt.

groetjes

Janick

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S 

ik laat het nakijken

Indien je in aanmerking komt, ontvang je een bevestigingsmail.

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Ik geef deze informatie door aan de technische dienst. Een medewerker zal contact met je opnemen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Hallo Tina, vandaag bevestigingsmail ontvangen. Het is in orde. Goede punten voor iedereen. 

Bedankt, groetjes Paul

Reputatie 7
Badge +3

@Paul.S  Dag Paul, ik heb dit vorige week voor je in orde gemaakt. groetjes Luc

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik zie op my proximus dat mijn abo overgeschakeld is naar Flex. Kun je de getrouwheidskorting toepassen a.u.b. ? 

Ik kreeg ook een mail om een afspraak te maken voor de levering. Wat niet van toepassing is voor ons vermits wij gewoon van Familus naar Flex zijn gegaan en alles gewoon houden. Mag ik die mail negeren? 

Reputatie 7
Badge +3

@Danny_Ann U geniet  momenteel van Promoties Promo Proximus Affinity Program.Zichtbaar op uw factuur.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  De omschakeling van het pack naar Flex is inderaad in orde. De levering betreft een nieuwe TV Box V7 dat in de bestelling werd aangevraagd. Om het lopend order af te werken, dient deze levering afgerond te zijn. De V7 zou dan de derde TV Box zijn. Was het de bedoeling om de V5 compact TV Boxen om te ruilen of wens je 1 van de V5 compact TV boxen op te zeggen? Laat hem mij maar gerust weten. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Nee, ik heb niets van apparatuur aangevraagd. Ik heb geen 3 tv boxen nodig. Wij hebben er nu 2 en willen deze gewoon behouden. 

Reputatie 1

 

Gewoon Flex S met 1 extra decoder en Pickx sporrs voor een totaalbedrag van 83,99 €.

Dezelfde configuratie als nu. Dit gaat toch niet weer verkeerd lopen, toch?

 
Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  Bij verder nazicht zie ik dat in de bestelling voor de omschakeling naar Flex, die online werd doorgegeven, effectief een nieuwe V7 TV Box werd aangevraagd. Ik heb het order nu aangepast om deze V7 TV Box eruit te gooien. Als dit order erdoor is, activeer ik de beloofde korting. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik heb nochtans niets aangevraagd. Gewoon online Flex geselecteerd,Pickx Sports aangevinkt en 1 extra decoder voor een totaal van 83,99 €. Gewoon hetzelfde behouden als nu, onze modem met 2 decoders.

Dus qua apparatuur is alles ok nu? 

Reputatie 1

Ik kreeg nu een mail met bevestiging van wijziging. Deze lijkt te kloppen. 

Maar wat

is boodschappendienst juist die er op staat?

Reputatie 1

Oei, maar wanneer ik op de link klik in de mail staat ; uw pakket wordt klaargemaakt .

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f  Omdat je die 1 extra decoder hebt aangeduid heeft dit geresulteerd in de nieuwe decoder in het order, maar dat is niet erg hoor. Ik heb deze eruit gegooid en voor de apparatuur is het nu in orde. Het order is er bijna door. :slight_smile: Ik kan straks of morgen de korting zeker activeren. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Begrijp het nog niet. In de Flex is toch maar 1 decoder inbegrepen? Dus als je er 2 nodig hebt moet je toch 1 extra aanduiden? Dus 2 in totaal. Zoals ik nu heb.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Nathalie12f   Omdat je als bestaande klant jouw apparatuur reeds hebt en hier niets aan wou veranderen (enkel het pack), had je eigenlijk die extra decoder niet moeten aanduiden. Maar is bij deze rechtgezet. PS: de link geeft even een vertekend beeld. Er zal niets worden geleverd. Groetjes, Antonella

TUI: straks als een prox forummedewerker langs komt kan die dit verder regelen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 2

@Mars Er staat sinds 1/12/21 een Internet retention actief van 10EUR per maand en dit gedurtende 6 maanden.Groetjes,Joel


Ik zag het om mijn factuur van december.
Top, bedankt!