Hallo, mijn getrouwheidskorting is deze maand afgelopen. Kan deze terug geactiveerd worden?
Hallo,
Vond het al bizar factuurbedrag, maar blijkbaar is de getrouwheid weggevallen. Is het mogelijk om te kijken wat hier terug mogelijk is?
Ben nog steeds trouw, en zelfs weer een jaartje extra ten opzichte van vorige keer ;-) - wat in mijn ogen toch wel chapeau is gezien we dagelijks die dekselse decoder moeten herstarten, resetten, stekker uit, stekker in en dan duimen dat het werkt… Maar ik ben oud aan het worden denk ik, want ik ben nog van de generatie waar je de tv kon opzetten met 1 knop en hopla daar was ie ;-)
inderdaad, wie wil kan een gratis wifi booster aanvragen bij een volledig Flex pack.
zal ik het toestel laten opsturen?
groeten
Tina
Aanvraag is ingediend
Bevestiging is onderweg via mail
voorziene levering (?) “home delivery” op vrijdag 21-01
groeten
Tina
maar je moest wel wachten tot de lampen warm werden
1-0 heel mooie goal!
ik laat het nakijken
Indien je in aanmerking komt, ontvang je een bevestigingsmail.
groeten
tina
Hallo Tina, vandaag bevestigingsmail ontvangen. Het is in orde. Goede punten voor iedereen.
Bedankt, groetjes Paul
Ik kreeg ook een mail om een afspraak te maken voor de levering. Wat niet van toepassing is voor ons vermits wij gewoon van Familus naar Flex zijn gegaan en alles gewoon houden. Mag ik die mail negeren?
Dag
Gewoon Flex S met 1 extra decoder en Pickx sporrs voor een totaalbedrag van 83,99 €.
Dezelfde configuratie als nu. Dit gaat toch niet weer verkeerd lopen, toch?
Dag
Dus qua apparatuur is alles ok nu?
Ik kreeg nu een mail met bevestiging van wijziging. Deze lijkt te kloppen.
Maar wat
is boodschappendienst juist die er op staat?
Oei, maar wanneer ik op de link klik in de mail staat ; uw pakket wordt klaargemaakt .
Dag
Dag
TUI: straks als een prox forummedewerker langs komt kan die dit verder regelen.
Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Ik zag het om mijn factuur van december.
Top, bedankt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.