Iedereen moet dit inderdaad aanvragen en is voor een bepaalde duur, na deze bepaalde duur moet je dit opnieuw aanvragen, moet ieder keer herzien worden door PX.
Tip: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je zo ook vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Asha Mohamed Bunni
als je, zoals Martin gevraagd heeft, je forum profiel hebt aangevuld, kunnen we nakijken of je in aanmerking komt.
mvg
Tina
@Martin @tina.b ik heb gegevens toegevoegd! Staat het zo goed ? Groeten,
@Asha Mohamed Bunni
ja, is goed ingevuld.
Ik zie in je facturatie dat er een decoder volledig wordt aangerekend?
Eind januari is er een decoder omgewisseld en er is een brief verstuurd met label om oud toestel via bpost terug te sturen.
Is dat gebeurd? of nog niet?
De korting is toegekend en bevestiging is per mail verzonden.
Kan je kijken of bevestiging is binnengekomen? (ook in je spam); ik heb het mailadres uit je forumprofiel overgenomen.
mvg
Tina
@tina.b Goeiemorgen Tina,
Bedankt voor je snelle antwoord! Die mailbox staat vol blijkbaar. Zou het mogelijk zijn om die mail opnieuw te sturen naar abshirahmedfatima@gmail.com ?
Ik denk dat die decoder ondertussen is teruggestuurd, maar ik ga dat even moeten navragen thuis. Ik ga dit nog bevestigen.
Groeten,
@Asha Mohamed Bunni Opnieuw versturen via het systeem is blijkbaar niet meer mogelijk.De korting is gisteren toegepast met order R000000110000XF1QN(bewijs)en blijft 12 maanden van toepassing.Groetjes,Joel