Zoals reeds eerder gemeld heeft onze 92-jarige (!!!) mama onze vaste produkten zoals tv, vaste telefoon en internet overgenomen op haar particuliere adres. Tot daar werkt alles goed.
Zij is niet in het bezit van een gsm, maar wel van een emailadres. Nu krijg is via sms op mijn gsm dat haar eerste aanrekening klaar is, maar die kunnen wij nergens (MAAR DAN OOK NERGENS) raadplegen omdat Proximus geen toegang verleent zonder gebruik van een gsm.
Bestaat er nu echt geen enkele manier om je vaste (!!) produkten te raadplegen en je facturen af te printen ???? Hoe kan dat nu.
Hierdoor kan zij dan ook haar eerste factuur NIET BETALEN en dat buiten haar wil.
Graag een oplossing hiervoor aangeboden aub of tips.
En NEEN, mijn gsmnr. en dat van mijn echtgenote mogen niet gebruikt worden voor de app want die beheren al onze abonnementen en kunnen dit niet voor ons mama.
Nogmaals : zij kan dus haar factuur niet betalen, want via sms willen wij dat niet doen !!
Alvast dank voor een reactie en een oplossing
En “by the way” de tijdelijke login en paswoord van Proximus werken ook nog steeds niet en vervallen morgen.
Haar klantnummer kan ik via privaébericht doorsturen naar een medewerker, maar niet hier openbaar.