Skip to main content
Vraag

Geen terugbetaling ontvangen sinds november

  • April 23, 2025
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Beste,

Ik heb in oktober een nieuwe iPhone besteld. Maar omdat ik een verkeerd artikel had gekrijgen,heb ik het geretourneerd. Maar ik heb nog steeds geen 99 euro teruggekregen. Ik heb al zo vaak contact opgenomen met de klantenservice.

Na talloze chats en telefoontjes werd me beloofd dat ik binnen een week mijn geld terug zou krijgen. Maar er is niets gebeurd. Eerlijk gezegd ben ik al sinds november in contact met de klantenservice en alles is tevergeefs.

Kan iemand me hiermee helpen? Ik zou graag eindelijk mijn geld terugkrijgen.

Mijn klantnummer is 619918***.

Alvast bedankt!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 23, 2025

Dag ​@MariG82 we hebben een betalingsbewijs nodig voor deze terugbetaling. Zou je dat kunnen mailen naar doc@proximus.com? Alvast bedankt, Heidi