Skip to main content
Vraag

Geen producten wel betalen


Hoi,

 

Kan iemand mij eens vertellen waarom dat ik nog steeds maandelijks €124,29 moet betalen als ik toch geen producten meer heb van proximus, alles is afgezegd hebben ze mij verzekerd en als ik op MyProximus ga kijken staat er ook dat ik geen producten meer heb, zelfs geen gsm meer op afbetaling.

 

Mvg Brebels Johan

3 reacties

Martin
  • 33533 reacties
  • 16 april 2025

Morgen komen de PX moderatoren terug langs op het forum en kunnen dit dan verder natrekken en in orde brengen.

in je → ForumProfiel, in het privé veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 22 april 2025

@Johan Brebels 

Aan de hand van je forum login hebben we klantgegevens kunnen vinden.

Je producten zijn opgezegd en er is al een verrekening van abonnementen op je laatste aanrekening.

Er was nog 1 toestel in promo en afbetaling, normaal einde sept 2025. Dit restbedrag is nu aangerekend.

De laatste verrekening  is ook opgevraagd.  Vanaf mei ontvang je geen aanrekeningen meer.

Met vriendelijke groeten

Tina

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 april 2025

@tine.b,

 

Ik ben benieuwd.


Reageer