Beste,
Tijdens de jaarwisseling hebben we bijna 3 dagen gee internet en tv gehad. Heeeeel vervelend met die dagen. Kunnen wij op een compensatie rekenen ?
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Mvg
Beste,
Tijdens de jaarwisseling hebben we bijna 3 dagen gee internet en tv gehad. Heeeeel vervelend met die dagen. Kunnen wij op een compensatie rekenen ?
Alvast bedankt voor de snelle reactie.
Mvg
In afwachting dat een PX medewerker je vraag behandelt kan je al zorgen dat je forumprofiel is bijgewerkt (als dat nog niet is gebeurd tenminste).
Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (de “P” dus). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel proximusmedewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat her weten dat dit gebeurd is.
Onze gegevens zijn aangevuld....
Fijn dit te lezen en te mogen ontvangen.
Mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.