Skip to main content

Beste,

Tijdens de jaarwisseling hebben we bijna 3 dagen gee internet en tv gehad. Heeeeel vervelend met die dagen. Kunnen wij op een compensatie rekenen ?

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Mvg

In afwachting dat een PX medewerker je vraag behandelt kan je al zorgen dat je forumprofiel is bijgewerkt (als dat nog niet is gebeurd tenminste). 
Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (de “P” dus). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel proximusmedewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat her weten dat dit gebeurd is.


@HILDE2309 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Onze gegevens zijn aangevuld....


@HILDE2309  Een creditnota is aangemaakt voor de ondervonden hinder. Na een uur kun je deze zien klaar staan in My Proximus. Groetjes


Fijn dit te lezen en te mogen ontvangen.

Mvg