Skip to main content

geen internet/tv

  • January 4, 2024
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

Beste,

Tijdens de jaarwisseling hebben we bijna 3 dagen gee internet en tv gehad. Heeeeel vervelend met die dagen. Kunnen wij op een compensatie rekenen ?

Alvast bedankt voor de snelle reactie.

Mvg

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Mutlie
  • January 4, 2024

In afwachting dat een PX medewerker je vraag behandelt kan je al zorgen dat je forumprofiel is bijgewerkt (als dat nog niet is gebeurd tenminste). 
Dat doe je zo:
Terwijl je aangemeld bent rechtsboven op je avatar klikken (de “P” dus). De met “privé” aangeduide tekstvelden kunnen enkel proximusmedewerkers bekijken. In het vak “Ticket” kun je ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wil.
Klik tenslotte onderaan op “sla wijzigingen op” en laat her weten dat dit gebeurd is.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 4, 2024

@HILDE2309 Kan u uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer) aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 4, 2024

Onze gegevens zijn aangevuld....


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 5, 2024

@HILDE2309  Een creditnota is aangemaakt voor de ondervonden hinder. Na een uur kun je deze zien klaar staan in My Proximus. Groetjes


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 6, 2024

Fijn dit te lezen en te mogen ontvangen.

Mvg