Skip to main content
Vraag

Factuur voor cashback oneplus 15

• December 9, 2025
  • 7 reacties
  • 42 Bekeken

Beste, 

Ik heb via de site de oneplus 15 aangekocht op 04/12/2025. 

Nu wil ik van de cashback actie gebruik maken maar er is een factuur nodig om dit te kunnen uitvoeren. 

Zoals meestal bij een aankoop via proximus online krijg ik wel een bevestigingsmail maar nooit een aankoop factuur. 

Waar kan ik deze terug vinden? 

Mvg Kim

7 reacties

Martin
  • December 9, 2025

@kim_036  FYI:

Normaal gezien krijg je de factuur bij de levering van het toestel, alsook via het e-mailadres waarmee je de bestelling plaatste. Op MyProximus worden alle facturen tot 24 maanden lang bewaard.

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 9, 2025

@kim_036  hiervoor is er vandaag een aanvraag  57803793 gedaan, dit zal je gemaild worden.

• Auteur
  • Rising star
  • December 11, 2025

@Luc.M , enig idee wanneer ik deze kan verwachten? 

Want ondertussen zijn al 2 keer mijn registratie afgekeurd met de documenten die ik bij de aankoop ontvangen had. 

Dus ik kijk echt wel uit naar een normale factuur.

Mvg Kim

• Auteur
  • Rising star
  • December 11, 2025

@Martin bij aankoop zat er in de mail een orde bevestiging, echter hiermee is het reeds 2 keer afgekeurd. 

Ook bij de levering was er geen factuur aanwezig enkel een leveringsbon. Ook bij myproximus kan ik de factuur niet terug vinden enkel maar mijn maandelijkse abbonement facturen kan ik daar terug vinden. 

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 12, 2025

@kim_036  Men zou jou gemaild hebben op 10/12

• Auteur
  • Rising star
  • December 12, 2025

@Luc.M tot op heden is er niets binnengekomen ook niet in de spam . Mvg Kim 

• Auteur
  • Rising star
  • December 12, 2025

@Luc.M kan die mail anders ook gestuurdworden naar kim.verbeeren@gmail.com. 

Want ik merk de laatste tijd dat ik veel mails niet ontvang op mijn skynet adres.

Alvast bedankt.