Beste,
30 mei kwam de installateur langs. Deze heeft na installatie niet de nodige controles uitgevoerd, waardoor we daarna bij een aantal problemen uitkwamen. Opgenomen programma’s konden niet meer bekeken worden en de Pickx app deed het niet meer. Na veel gesukkel via contact per Messenger bleek dat die persoon ons niet verder kon helpen en dat hij aanraadde om een technieker te laten langskomen. We hebben dit dan op zijn aanraden gedaan. Toen de technieker bij ons langs kwam, zei hij dat hij dit probleem niet kon oplossen. Administratie moest dit probleem volgens hem oplossen. Hij heeft dan toch vanalles geprobeerd, maar tevergeefs.
We hebben dan terug contact opgenomen via Messenger. Ze gingen een technieker sturen die het probleem wel kon oplossen. Op de dag van afspraak, geen technieker te zien. Dus na terug contact op te nemen via Messenger en op korte tijd een 3-tal verschillende personen als ‘hulp’ te hebben gekregen, bleek dat niemand ons echt kon helpen. We hebben diezelfde dag een afspraak gemaakt bij Telenet om over te schakelen.
2 dagen later, werkte de Pickx app plots wel.
Maar wat vooral schandalig is, is de brief die onlangs in onze bus kwam. De technieker die langskwam om het probleem te verhelpen, maar uiteindelijk niets kon doen, stuurt ons een factuur van 85 euro. Dit is nooit met ons gecommuniceerd geweest, anders hadden we geen technieker laten komen, zeker als we geweten hadden dat die ons niet kon helpen. Dit was op aanraden van de persoon via Messenger, die volgens de technieker een stagiair was. Dit is pure geldklopperij en ik weiger dan ook om deze rekening te betalen wanneer deze officieel toekomt. Indien hier geen verdere acties op genomen worden, zullen wij ons wenden tot test aankoop voor een officiële klacht.
Met vriendelijke groeten,
Griet