Skip to main content
Antwoord

Factuur online aankoop smartphone

• August 11, 2025
  • 8 reacties
  • 76 Bekeken

Beste,

Ik heb onlangs via jullie website een OnePlus 13 gekocht, maar heb hier tot nu toe nog geen factuur van ontvangen. Deze heb ik nodig om de OnePlus Pad Go te claimen.
Ook zou ik graag een document ontvangen met een samenvatting van mijn contract (contractnummer, naam en datum).

Alvast bedankt!

mvg
Ahmed

Beste antwoord door HeidiE

@Ahmed D. Als je op de link klikt in de bevestigingsmail die je op 05/08/2025 hebt ontvangen (met de melding: ‘U vindt de definitieve versie van uw contract als bijlage’) en dan naar onder scrolt kun je de gevraagde info ook terugvinden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 12, 2025

@Ahmed D.  Deze zal je gemaild worden. Groetjes

• Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2025

@Luc.M Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb ondertussen inderdaad via mail mijn factuur ontvangen.
Zou ik ook een document van mijn Proximus-abonnement kunnen krijgen, aub?
Of kunt u mij zeggen waar ik dit precies kan terugvinden?

Alvast bedankt!
mvg Ahmed

voor meer info zie bijlage:

Martin
  • August 12, 2025

FYI: kijk ook eens of je dit abonnement terugvindt op http://myproximus.be of via de app proximus+

mss staat het daar ook nog niet op, onder facturen. en kan je ook eens kijken onder opvolging wat daa staat

• Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2025

@Martin Ik heb inderdaad al eens op de website en in de app gekeken, maar ik kon niets vinden waarop mijn naam, datum en klantennummer samen met het abonnement stonden.

Volgens ‘Myactions’ zou het er zo uit moeten zien:

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 13, 2025

@Ahmed D. ik heb een duplicaat van je laatste aanrekening per mail verzonden!

• Auteur
  • Apprentice
  • August 13, 2025

@HeidiE Ik kan niet antwoorden op de e-mail die ik heb ontvangen, dus reageer ik hier even. Het document dat u zojuist heeft doorgestuurd betreft een abonnement (Maxi Fiber) dat ik vorig jaar heb stopgezet. Het zou een document moeten zijn van het abonnement dat ik nu heb (Mobile Easy). Daarvan heb ik nog geen factuur ontvangen, omdat het een nieuw abonnement is.

Dit kan ik terugvinden op de proximus website en in de app, maar daar staan mijn naam, klantnummer enzv. niet op en het lijkt ook niet op het document dat gevraagd wordt.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 13, 2025

@Ahmed D. Als je op de link klikt in de bevestigingsmail die je op 05/08/2025 hebt ontvangen (met de melding: ‘U vindt de definitieve versie van uw contract als bijlage’) en dan naar onder scrolt kun je de gevraagde info ook terugvinden.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 13, 2025

Bedankt voor de hulp! Ik heb deze doorgestuurd, en het is ondertussen ook goedgekeurd.