Vraag

factuur

  • 10 March 2023
  • 6 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1

Ik kwam in januari lang in de Proximus shop op de Kouter en vroeg om mijn Proximus aanrekening vanaf dan via mijn net gestarte eenmanszaak te regelen. 
De gegevens werden genoteerd en het zou in orde komen.

Er is echter nog niets gewijzigd.
Kan dit in orde gebracht worden?
dank
Karel


6 reacties

@Karelthant Ter info: in het weekend komt hier niemand langs van Proximus.

Tip: Het is beter van geen privégegevens te posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

NB: binnen het uur kun je nog je bericht editeren door onderaan je bericht op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen, anders kan het enkel door een proximus medewerker (moderator) gebeuren.

.

Reputatie 1

Dan zou het tof zijn moest een admin mijn gegevens wissen

merci

 

Dan zou het tof zijn moest een admin mijn gegevens wissen

merci

 

Maandag pas komt hier terug iemand langs van hen die dit dan wel zal doen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@Karelthant  Dag Karel als je me de, in bijlage, formulieren invuld en deze me bvb via privepost laat geworden , maak ik u dit in orde.

Reputatie 1

Ok. Merci. 
@Luc.M 
komt in orde  

Zou u mijn eerste bericht met mijn gegevens kunnen aanpassen en die wissen? 
dank u

karel

 

Reputatie 7
Badge +3

@Karelthant 

ik zie geen persoonlijke gegevens staan, dus is dit in orde?

groeten

Tina

Reageer