Skip to main content
Antwoord

Facturatie Proximus ik stel vast dat de betaaldata de laatste tijd steeds vroeger zijn en ga hiermee niet akkoordworden

  • June 16, 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Ik stel vast dat er een factuur  -waarvan info in het veld “ticket” - in mijn e-mail zit met een betaaldatum van 27/06/25 daar waar de vorige gelijkaardige factuur destijds een betaaldatum had van 02/06/25 en deze nog ervoor een betaaldatum had van 04/05/2025

Gevraagd wordt dergelijke betaaldata met onmiddellijke ingang terug naar het begin van de maand te zetten  bv. 04/07/2025 (i.p.v. 27/06/2025)

 

Beste antwoord door tina.b

@M_016 

excuses voor het ongemak

we hebben de aanvraag gedaan om opnieuw als vervaldag de 4e van de maand te kunnen krijgen.

mvg

Tina

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 16, 2025

@M_016 

excuses voor het ongemak

we hebben de aanvraag gedaan om opnieuw als vervaldag de 4e van de maand te kunnen krijgen.

mvg

Tina