Vraag

Facturatie per post

  • 2 November 2022
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo,

 

In mijn account van  My Proximus zie ik plots dat ik mijn facturen krijg per email terwijl ik dit niet zelf gewijzigd heb omdat ik ze liever per post ontvang. Ik wijzig naar per post maar zie nergens een bevestigingknop om te bevestigen en ieder keer ik wijzig naar Per Post gaat het terug naar Per email terwijl ik dit niet wil. Voor alle duidelijkheid ik wil mijn facturen niet via domiciliëring maar zou ze liever per post ontvangen in plaats van per email. Kan er iemand mij helpen?

 

Groetjes,

 

Moesty


4 reacties

Facturen per post ontvangen en facturen per domiciliering zijn twee aprte zaken en hebben in feite met elkaar niets te maken:

FYI:  je surft naar → Facturen | Proximus en daar inloggen

krijg je volgende te zien

Klik dan op “per post”

en klik daarna op 

en klaar is kees ;-)

En in verband met:

Een domiciliëring wijzigen of stopzetten

Je kunt een domiciliering wijzigen of stopzetten aanvragen. Hiervoor heb je nodig:

  • De rekeningnummer(s) van je Belgische of Europese bankrekening.
  • Een recente factuur of aanrekening of je klantnummerNieuw venster .

Wijzigen?

  • Wil je een ander bankrekeningnummer of een andere betaaldatum?
    Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantendienstNieuw venster en houd je factuur of aanrekening bij de hand.
  • Houd je je uitgaven graag onder controle?
    Bepaal zelf het bedrag dat maximaal van je rekening mag gaan! Neem hiervoor contact op met je bank.
  • Betwist je een bedrag op je factuur of aanrekening?
    Dan kun je je domiciliëring eenmalig of gedeeltelijk intrekken. Neem hiervoor contact op met je bank. Maar je moet correct je betwisting indienenNieuw venster bij Proximus.

Bron: Een vraag over je factuur, aanrekening of betaling? | Proximus

Stopzetten?

Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantendienstNieuw venster en houd je klantnummerNieuw venster , factuur of aanrekening bij de hand.
Het is niet mogelijk je domiciliëring stop te zetten zolang je abonnement gecombineerd gaat met de aankoop van een toestel (gsm, tv, laptop, enz.).

Reputatie 7
Badge +3

@Moesty Ik heb het aangepast.U krijgt vanaf nu de facturen terug via de post toegestuurd met overschrijving..Groetjes,Joel

 

 

Reputatie 1
Badge

Merci maar had gisterenavond zelf naar de helpdesk gebeld en was ook opgelost. Toch merci.

 

Groetjes,

 

Moesty

Reageer