In mijn account van My Proximus zie ik plots dat ik mijn facturen krijg per email terwijl ik dit niet zelf gewijzigd heb omdat ik ze liever per post ontvang. Ik wijzig naar per post maar zie nergens een bevestigingknop om te bevestigen en ieder keer ik wijzig naar Per Post gaat het terug naar Per email terwijl ik dit niet wil. Voor alle duidelijkheid ik wil mijn facturen niet via domiciliëring maar zou ze liever per post ontvangen in plaats van per email. Kan er iemand mij helpen?
Groetjes,
Moesty
Bladzijde 1 / 1
Facturen per post ontvangen en facturen per domiciliering zijn twee aprte zaken en hebben in feite met elkaar niets te maken:
Wil je een ander bankrekeningnummer of een andere betaaldatum? Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantendienstNieuw venster en houd je factuur of aanrekening bij de hand.
Houd je je uitgaven graag onder controle? Bepaal zelf het bedrag dat maximaal van je rekening mag gaan! Neem hiervoor contact op met je bank.
Betwist je een bedrag op je factuur of aanrekening? Dan kun je je domiciliëring eenmalig of gedeeltelijk intrekken. Neem hiervoor contact op met je bank. Maar je moet correct je betwisting indienenNieuw venster bij Proximus.
Neem telefonisch of per e-mail contact op met onze klantendienstNieuw venster en houd je klantnummerNieuw venster , factuur of aanrekening bij de hand. Het is niet mogelijk je domiciliëring stop te zetten zolang je abonnement gecombineerd gaat met de aankoop van een toestel (gsm, tv, laptop, enz.).
@Moesty Ik heb het aangepast.U krijgt vanaf nu de facturen terug via de post toegestuurd met overschrijving..Groetjes,Joel
Merci maar had gisterenavond zelf naar de helpdesk gebeld en was ook opgelost. Toch merci.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.