ik heb sedert oktober geen zicht meer op de facturen via my proximus.
Is het mogelijk dit eens na te zien aub
ik heb sedert oktober geen zicht meer op de facturen via my proximus.
Is het mogelijk dit eens na te zien aub
Al geprobeerd doch lukt n iet. Al meerdere malen ook gemeld aan de klantendienst.
Dank!
Op dit ogenblik heb ik terug zicht op de facturen via MY proximus, doch enkel voor
installatie-adres Zwijnaardse Dries 1 te 9000 Gent en niet voor ons installatie-adres te 9090 Melle, Brusselsesteenweg 107.
Kan dit ook eens bekeken worden.
Beste Joel,
verdere update van onzentwege
We hebben zoals gemeld twee installatie-adressen onder klantnr. 2190236 :
1. Zwijnaardse Dries 1 te 9000 Gent. Laatste factuur dateert van 02/01/2024 (docnr. 7426225326), Bizz Internet Fiber 102171767285. Facturen zijn zichtbaar op MY Proximus
2. Brusselsesteenweg 107 te 9090 Melle. Bizz internet 102356048693. Geen facturen zichtbaar op MY proximus. Laatste factuur ontvangen dateert van 02/12/2023. Bij telefonisch contact met de dienst facturatie van Proximus blijkbaar ook geen recente factuur????
De twee installatieadressen zijn op MY proximus zichtbaar onder producten, doch niet onder facturen.
Het is hier dus niet enkel een probleem MY proximus, maar ook probleem bij de facturatie.
Kan U dat ook nog eens doorgeven.
Dus graag laatste factuur voor installatie-adres Melle (02/01/2024?) doormailen aub.
Groetjes,
Ilse
Joel,
Nu vandaag factuur voor installatieadres melle terug te vinden op MY proximus (docnr 7427924221, doch opgeslagen onder aanrekening Zwijnaardse Dries en niet onder Melle.
De facturen van installatie-adres Zwijnaardse Dries zelf zijn nu opnieuw niet meer te consulteren…
het zou toch duidelijk moeten zijn. Onder ons klantnr. 2 installatie-adressen zoals ook correct vermeld onder producten en dan ook twee facturen, 1 voor Zwijnaardse Dries Gent en 1 voor Melle.
Gelukkig hebben we nu wel de twee facturen ontvangen, maar zou toch graag beide facturen en overzicht kunnen consulteren op My Proximus en hopelijk volgende maand niet opnieuw deze problemen.
Verwacht je maar niet snel aan een oplossing. Ik zit al twee maanden met problemen in de My Proximus app en alles is meermaals doorgegeven. Maar er komt geen oplossing al beloven ze van wel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.