Skip to main content
Vraag

Easy Switch naar MV - vaste lijn niet opgezegd ondanks aangevraagd

• September 8, 2025
  • 6 reacties
  • 54 Bekeken

Dit weekend installatie Mobile Vikings en bijgevolg stopzetting van alle diensten Proximus.

In mijn ‘details van wijziging’ document (R00000029100315650-1) staat echter dat mijn vaste lijn behouden zou blijven, incl. een tarief van € 31/maand. Ook deze werd stopgezet, alles is doorgegeven via Easy Switch aan Mobile Vikings.

Hoe kan ik zeker zijn dat ook de vaste lijn weldegelijk stopgezet werd? Dit gezien de documentatie anders aangeeft en op Myproximus zie ik alsnog de vaste lijn ook staan.

Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • September 8, 2025

@MaartenD.G.

Omdat de PX-moderatoren dit zouden kunnen beter/vlotter natrekken om je hiermee verder helpen, best zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 8, 2025

@Martin - Done - bedankt alvast.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 9, 2025

@MaartenD.G. 

ik merk dat er een dossier is opgesteld om je producten correct af te sluiten en te verrekenen.

Zijn de toestellen onderweg naar proximus? 

Mijn collega zal je op de hoogte houden.

mvg

Tina

• Auteur
  • Apprentice
  • September 17, 2025

@tina.b 

Toestellen zijn onderweg inderdaad. Had reeds factuur ontvangen tot eind september met behoud van vaste lijn, maar deze week nu ook bevestiging vanuit Proximus met opzegging vaste lijn. Hierop werd wel nog aangegeven dat er een ‘boodschappendienst’ is toegevoegd. 

Wachten op een gecorrigeerde factuur?

Alvast bedankt!

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 17, 2025

Dag ​@MaartenD.G. de vaste lijn werd  intussen stopgezet, ‘boodschappendienst’ is 3 maanden gratis. Je eindafrekening wordt opgemaakt en volgt per mail. Groetjes, Heidi

• Auteur
  • Apprentice
  • September 19, 2025

@tina.b / ​@HeidiE alles goed ontvangen, waarvoor dank. Fijne dag!