Ik krijg sms-berichten wanneer ik mijn mobile data overschreden is.
Echter komen deze pas te laat, én in foute volgorde !!
Hierdoor kan ik mijn mobile data niet tijdig uitschakelen en lopen de kosten soms hoog op.
Ik was vorige maand in Nederland. Op een bepaald moment werkt mijn data-verbinding niet meer.
Dan krijg ik 3sms-en tezelfdertijd (in 1 keer dus).
in deze volgorde (en in het frans om een of andere reden):
- U heeft uw 12 GB verbruikt en kosten zullen aangerekend worden per MB.
- U heeft uw limiet van 60€ bereikt
- u heeft bijna uw limiet van 60€ bereikt.
Mijn werkgever (via wie ik dit abonnement heb) heeft contact opgenomen met proximus en proximus meldt me dat ze de sms’en in de correcte volgorde en met de correcte tussentijd (1u) verzonden hebben, en dat ze er bijgevolg niets aan kunnen doen…
Als ik data kan verbruiken, dan moet ik toch de sms’en ook kunnen ontvangen, niet?
Mocht ik de sms’en op het correcte tijdstip ontvangen hebben had ik het internetverkeer effectief kunnen uitschakelen, en kosten kunnen vermijden.
Bij wie kan ik zelf terecht om dit aan te kaarten?

