Compensatie voor mijn aanrekening

  • 13 March 2024
  • 11 reacties
  • 118 Bekeken

Ik krijg mijn aanrekening van maart maar er is geen compensatie aangemaakt omdat wij begin februari zonder internet hebben gezeten en 1 dag verlof genomen zonder dat ze zijn komen opdagen.

 

Ze gingen het compenseren op het volgende aanrekening maar er is niks van te merken.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rani B negatieve aanrekening 7493117561 is opgemaakt, bevestiging volgt. Groetjes, Heidi

Wanneer ga ik hier iets van weten?

Want wij moeten de rekening wel betalen hè.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Rani B verwerking duurt meestal een viertal uurtjes, bevestiging volgt via mail en soms zie je al eerder de aanpassing in MyProximus. Vervaldag van de aanrekening is 24/03/2024. Dit zal dus zeker op tijd in orde komen. Groetjes, Heidi

Nu moet ik 2 rekeningen betalen?

Dit kan toch niet zijn?

Er zou €47 extra bijkomen?

Dus welke rekening moet er dan betaald worden?

Kan mij iemand helpen want ik heb nu 2 openstaande rekeningen om te betalen maar weet niet welke ik moet betalen?

@Rani B 

Gewoon afwachten tot een PX Moderator hier de draad opneemt om je verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Rani B  Dag, je hebt er eentje openstaan van 137,98 euro waarvoor er een credinota is aangemaakt van -89,99 euro. Hiermee komt deze aanrekening op 47,99 euro.Best hetzelfde betaalkenmerk gebruiken als op originele aanrekening. Groetjes

Dus dat wilt zeggen dat ik die van €47,99 enkel moet betalen?

Proximus moderatoren komen maar pas morgen terug op het forum.

Ter info:
Dat komt inderdaad overeen met 137,98 (=aanrekening) - 89,99 (=creditnota)= 47,99 (te betalen) met het zelfde betaalkenmerk die je moet gebruiken van je aanrekening.

Reputatie 7
Badge +3

@Rani B  Ja, inderdaad. groetjes

Reageer