verleden week werd er bij een buurman (3 huizen verder) door proximus gewerkt aan een slechte verbinding ofzo.Dus putje werd gegraven om de oorzaak te zoeken en uiteindelijk nieuwe aansluiting gemaakt voor de buurman Hoera.
Maar de werkers hebben simpelweg onze verbinding in de verdeelkast doorgeknipt en die verbonden met de buurman en wij alles kwijt en dan begint de miserie
klantendienst gebeld en blablabla was iets met de adapter van de modem zijden ze en hebben ze dus nieuwe opgestuurd maar dat was het dus niet terug met klantendienst gebeld en zo een technieker laten komen en die heeft meteen kunnen zien dat de oorzaak van de straat kwam en niet aan de modem
Bij controle van de verdeelkast heeft hij gezien dat onze verbinding doorgeknipt was (ik weet niet wat dit zegt over deze werkers die dat gedaan hebben) en de herstelling die nu moet uitgevoerd worden zijn geen werken voor hem maar voor de lassers zei hij toen ,leuk is anders met het verlengd weekend van 11november
nu zijn we een week verder en hebben ze vandaag langsgekomen om ons voetpad open te breken en de herstelling uit te voeren wat uiteindelijk gelukt is
ik ben al 40 jaar klant en betaal al 40 jaar op tijd mijn factuur (die nu toch al 173€ bedraagt) dus ik verwacht van proximus ook een gepaste compensatie