Skip to main content
Beantwoord

compensatie

• November 13, 2025
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

verleden week werd er bij een buurman (3 huizen verder) door proximus gewerkt aan een slechte verbinding ofzo.Dus putje werd gegraven om de oorzaak te zoeken en uiteindelijk nieuwe aansluiting gemaakt voor de buurman Hoera.

Maar de werkers hebben simpelweg onze verbinding in de verdeelkast doorgeknipt en die verbonden met de buurman en wij alles kwijt en dan begint de miserie

klantendienst gebeld en blablabla was iets met de adapter van de modem zijden ze en hebben ze dus nieuwe opgestuurd maar dat was het dus niet terug met klantendienst gebeld en zo een technieker laten komen en die heeft meteen kunnen zien dat de oorzaak van de straat kwam en niet aan de modem

Bij controle van de verdeelkast heeft hij gezien dat onze verbinding doorgeknipt was (ik weet niet wat dit zegt over deze werkers die dat gedaan hebben) en de herstelling die nu moet uitgevoerd worden zijn geen werken voor hem maar voor de lassers zei hij toen ,leuk is anders met het verlengd weekend van 11november 

nu zijn we een week verder en hebben ze vandaag langsgekomen om ons voetpad open te breken en de herstelling uit te voeren wat uiteindelijk gelukt is

ik ben al 40 jaar klant en betaal al 40 jaar op tijd mijn factuur (die nu toch al  173€ bedraagt) dus ik verwacht van proximus ook een gepaste compensatie

Beste antwoord door Joel M

@ronny naert

Ik heb de abonnementen voor alle vaste producten/diensten voor die periode gecrediteerd via onderstaande creditnota:

Creditnota: 7593438673
Bedrag: €32,53

Het bedrag zal in mindering worden gebracht op de factuur van december.

Groetjes,
Joël

.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • November 13, 2025

@ronny naert 

In geval het nog niet zou gebeurd zijn, vul dan zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel zodat de PX-moderatoren u kunnen u beter/vlotter verder helpen om  dit verder te kunnen bepalen.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2025

klantgegevens in forumprofiel zijn up to date

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 13, 2025

@ronny naert Kan u mij de datums doorgeven vanaf wanneer u geen gebruik meer kon maken van uw diensten en wanneer het was opgelost.Groetjes,Joel.

• Auteur
  • Apprentice
  • November 13, 2025

Dag Joel

Dit was van Donderdag 06 november 11u30 tot vandaag donderdag 13 november rond 11u

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

@ronny naert

Ik heb de abonnementen voor alle vaste producten/diensten voor die periode gecrediteerd via onderstaande creditnota:

Creditnota: 7593438673
Bedrag: €32,53

Het bedrag zal in mindering worden gebracht op de factuur van december.

Groetjes,
Joël

.