Skip to main content
Vraag

Brief korting DAZN

• July 15, 2025
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo, 

Hier zijn we weeral met het volgende Proximus probleem:

2 weken geleden kregen wij een brief van Proximus waarin ons gemeld wordt dat wij een korting gingen krijgen op het “Sports - pakket (20,99 eur/maand) omdat DAZN wegvalt.

Vandaag factuur ontvangen en zoals verwacht bij Proximus...volle pot...geen korting.

Na contact met klantendienst, blijken deze totaal niets te weten van een brief met korting, dus “wij kunnen u deze korting niet geven”

Zijn er nog mensen in mijn geval?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • July 15, 2025

Gewoon ter bijkomende info in afwachting van een reactie van een PX moderator:

Ik heb inderdaad op datanews het volgende gelezen dat over nieuwe akkoorden complexe onderhandelingen lopen:

De tijd begint te dringen, want de Belgische competitie begint op 25 juli. Proximus en Telenet beloven hun klanten al korting als het contract niet of niet op tijd rond geraakt.
Proximus zal 6 euro korting geven als er tegen 25 juli geen akkoord is, (Telenet 5 euro).

NB: die korting werd vandaag ook vernoemd op HLN → Nu de onderhandelingen tussen DAZN en de telecomoperatoren zijn opgeblazen: waar kan ik straks de Jupiler Pro League kijken en wat kost dat? | Belgisch Voetbal | hln.be

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • July 15, 2025

Ik heb gewoon het pakket opgezegd bij Proximus en ga rechtstreeks een abo nemen bij DAZN, ben al dat gezever beu en...goedkoper

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 15, 2025

Dag ​@C Ocker ik lees in de brief: ‘Dit wordt automatisch op je aanrekening/factuur van augustus in vermindering gebracht.’

Dus nog niet op de aanrekening van juli. Groetjes, Heidi

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • July 17, 2025

Hallo Heide, ik stel mij dan de vraag waarom pas van augustus? Ze weten nu toch al dat DAZN niet doorgaat. Gewoon een maand diefstal.

Martin
  • July 25, 2025