Betaal minder per maand

  • 20 November 2021
  • 35 reacties
  • 340 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Maar ik vrees wel dat onbeperkt internet thans de regel is

Inderdaad zelfs met de oude packs met Internet comfort is dit zo.


Op de pagina van Flex kan je kiezen voor packs met of zonder moblel
 

 

Maar ik vrees wel dat onbeperkt internet thans de regel is

Onderaan de pagina van Flex vind je hoe je Proximus kan contacteren

Of bel eens gewoon naar de 0800 22 800.

Reputatie 4
Badge +1

Alvast bedankt Muttie, ik zie dat het allemaal packs zijn met een mobieltje in,  ik wil enkel vaste lijn, internet(in verhouding met mijn verbruik)en tv.

Misschien eens https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html bezoeken?

 

Reputatie 4
Badge +1

Onlangs heeft hier nog een Proximus forum medewerker aan iemand voorgesteld om naar flex over te schakelen omdat het voor hem minder duur uitkomt, dus moesten ze dit niet graag doen dan zouden ze het volgens mij ook niet zelf voorstellen zonder dat je ernaar vraagt.

Anders mogen ze het voor mij ook nog eens bekijken of ik niet beterkoop uitkom.

Heb Flex maar dat Internet Maxi heb ik echt niet van doen of is dat altijd zo bij een Flex ?

Nog 11 dagen te gaan en ik heb amper 73.3 GB van de 3 TB verbruikt.Ruw geschat verbruik ik 1/10 per maand van die 3 TB

 

Neen, denk ik niet. Het is veel ingewikkelder dan dat.

Voor de Flex gelden bijvoorbeeld geen affinitykortingen. Of zoals bij mij, zollang ik geen gebruik maak te van de vaste lijn overdag betaalde ik minder dan Flex. Dat was voor thuiswerken geen enkel probleem want ik was er niet om betalend (0.82 euro per gesprek) gebruik te maken van de vaste lijn.
Maar nu met thuiswerken wel natuurlijk, en volgend jaar ga ik met pensioen, dus ben ik ook meer thuis.

Of mogelijk is er een optie die ineens betalend wordt in Flex, die gratis was in een ouder pack.

Reputatie 6
Badge +1

Zou het niet logisch zijn dat oude packs automatisch overgaan in nieuwe versies, als die goedkoper zijn? Nu blijven oude trouwe klanten méér betalen voor dezelfde producten.

Inderdaad, was het zelfs geen 35 euro in het verschil? Of heb ik dat verkeerd gelezen/onthouden want dat lijkt me toch wel heel veel.

 

Onlangs heeft hier nog een Proximus forum medewerker aan iemand voorgesteld om naar flex over te schakelen omdat het voor hem minder duur uitkomt, dus moesten ze dit niet graag doen dan zouden ze het volgens mij ook niet zelf voorstellen zonder dat je ernaar vraagt.

Wat bedoel je met”graag doen ze dit allicht niet” ?
Waarom niet? Bij mij deden ze het graag en zeer vlot.

 

Over je goede raad, ik zou zelfs zeggen :
Zelfs al is Flex nu beperkt duurder, dan wordt Flex mogelijk  goedkoper vanaf 1 januari omdat alle andere packs duurder worden. Misschien loont het zelfs al om nu al over te gaan omdat men meer gratis kan bellen dan met Tuttimus en andere packs?
In mijn geval was Flex 1.4 euro duurder, maar er komt bij mijn oud pack 1.5 euro bij vanaf 1 januari. 10ct is niet zoveel, maar ik heb nu pas ontdekt (dé reden van overschakelen) dat bellen -vaste lijn- met Flex 24/7 gratis is, (tegenover 82 ct tussen 8-17)

Dit lijkt wel een puur reclame topic voor Flex :joy:

Reageer