Betaal minder per maand

  • 20 November 2021
  • 35 reacties
  • 293 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1

Vergelijk de producten in je lopende pack of abonnement met deze in een FLEX pack.
Is het FLEX pack gelijk maar minder duur, laat dan je huidig pack zsm omzetten naar FLEX.

Het koste me wat tijd en moeite - graag doen ze dit allicht niet - maar het lukte!


35 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen

Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen?

@Keoky  Deze opmerking is erover. Ik heb enorm veel respect voor Forum-gebruikers zoals @Martin en @M_016 die volledig vrijwillig hun tijd steken in dit Forum om de vragen van andere klanten te beantwoorden en hun verder te helpen. Meestal krijgen ze er dankbaarheid voor terug, maar soms ook ongepaste opmerkingen zoals deze van u. Het respect is dan ver te zoeken. Wij zien dit allemaal passeren, maar kunnen vaak niet anders dan zwijgen en negeren. Mochten wij moderatoren dit niet werkgerelateerd doen, en zouden wij ons dus mogen laten gaan, zouden onze reacties er ook heel anders uitzien naar sommige van deze ongepaste opmerkingen. Nu rollen we alleen maar met onze ogen… :rolling_eyes: 
Een beetje respect voor mekaar is toch niet te veel gevraagd?

Reputatie 3
Badge

Geen probleem het is dan maar zo, alvast bedankt, ik ben en blijf een tevreden klant en dit forum vind ik echt wel een meerwaarde, altijd al in de mate van het mogelijke geholpen geweest.

@Keoky Je mag ook wel niet vergeten dat er ook opslag is/was bij de concurrenten en daar wordt ook niet altijd automatisch een update voorgesteld. Dat iedereen dit niet plezant vindt dat alles duurder wordt dit is de evidentie zelf en daar behoor ik ook bij hoor!
Ik moet evengoed mijn Proximus facturen betalen als u en velen anderen.

Ik ga je een klein voorbeeld geven mij pa trekt alle vele, vele jaren de zelfde krant en denk je dat ze het hem gemeld hebben dat 65 plussers een mooie korting krijgen.
Ik zou het even goed als u en vele anderen ook liever anders zien.
 

 

Reputatie 7
Badge +2

@Keoky 

“Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen? “Niet! Gewoon het idee al dat dat zou bestaan, foei! 

we kennen Martin zelfs niet : hij is een forumgebruiker met veel kennis en tijd...…

Hij leest alle dagen forum en weet dat wij als moderators ons best doen klanten te helpen, dat is alles… en vaak lukt het ons ook om problemen de wereld uit te helpen…

groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +1

Inderdaad, was het zelfs geen 35 euro in het verschil? Of heb ik dat verkeerd gelezen/onthouden want dat lijkt me toch wel heel veel.

 

Reputatie 5
Badge +1


Op de pagina van Flex kan je kiezen voor packs met of zonder moblel
 

 

Maar ik vrees wel dat onbeperkt internet thans de regel is

Onderaan de pagina van Flex vind je hoe je Proximus kan contacteren

Of bel eens gewoon naar de 0800 22 800.

Maar ik vrees wel dat onbeperkt internet thans de regel is

Inderdaad zelfs met de oude packs met Internet comfort is dit zo.

Reputatie 7
Badge +2

@Romain 16913 

beste,

ik heb je klantgegevens genoteerd en zal het nakijken en je contacteren.

groeten

Tina

Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen

Reputatie 5
Badge +1

 Dan mag ook verwacht worden dat jij niet letterlijk schrijft wat je niet bedoelde, maar integendeel ondubbelzinnig schrijft wat je wel bedoelde, nietwaar? :clown:
 

TBI: In verband met prijsverhoging 01/01/22

Reputatie 5
Badge +1

Wat bedoel je met”graag doen ze dit allicht niet” ?
Waarom niet? Bij mij deden ze het graag en zeer vlot.

 

Over je goede raad, ik zou zelfs zeggen :
Zelfs al is Flex nu beperkt duurder, dan wordt Flex mogelijk  goedkoper vanaf 1 januari omdat alle andere packs duurder worden. Misschien loont het zelfs al om nu al over te gaan omdat men meer gratis kan bellen dan met Tuttimus en andere packs?
In mijn geval was Flex 1.4 euro duurder, maar er komt bij mijn oud pack 1.5 euro bij vanaf 1 januari. 10ct is niet zoveel, maar ik heb nu pas ontdekt (dé reden van overschakelen) dat bellen -vaste lijn- met Flex 24/7 gratis is, (tegenover 82 ct tussen 8-17)

Dit lijkt wel een puur reclame topic voor Flex :joy:

Onlangs heeft hier nog een Proximus forum medewerker aan iemand voorgesteld om naar flex over te schakelen omdat het voor hem minder duur uitkomt, dus moesten ze dit niet graag doen dan zouden ze het volgens mij ook niet zelf voorstellen zonder dat je ernaar vraagt.

Reputatie 6
Badge +1

Zou het niet logisch zijn dat oude packs automatisch overgaan in nieuwe versies, als die goedkoper zijn? Nu blijven oude trouwe klanten méér betalen voor dezelfde producten.

Reputatie 5
Badge +1

Neen, denk ik niet. Het is veel ingewikkelder dan dat.

Voor de Flex gelden bijvoorbeeld geen affinitykortingen. Of zoals bij mij, zollang ik geen gebruik maak te van de vaste lijn overdag betaalde ik minder dan Flex. Dat was voor thuiswerken geen enkel probleem want ik was er niet om betalend (0.82 euro per gesprek) gebruik te maken van de vaste lijn.
Maar nu met thuiswerken wel natuurlijk, en volgend jaar ga ik met pensioen, dus ben ik ook meer thuis.

Of mogelijk is er een optie die ineens betalend wordt in Flex, die gratis was in een ouder pack.

Reputatie 3
Badge

Onlangs heeft hier nog een Proximus forum medewerker aan iemand voorgesteld om naar flex over te schakelen omdat het voor hem minder duur uitkomt, dus moesten ze dit niet graag doen dan zouden ze het volgens mij ook niet zelf voorstellen zonder dat je ernaar vraagt.

Anders mogen ze het voor mij ook nog eens bekijken of ik niet beterkoop uitkom.

Heb Flex maar dat Internet Maxi heb ik echt niet van doen of is dat altijd zo bij een Flex ?

Nog 11 dagen te gaan en ik heb amper 73.3 GB van de 3 TB verbruikt.Ruw geschat verbruik ik 1/10 per maand van die 3 TB

 

Reputatie 5
Badge +1

Misschien eens https://www.proximus.be/nl/id_cr_catr_p/particulieren/packs.html bezoeken?

 

Reputatie 3
Badge

Alvast bedankt Muttie, ik zie dat het allemaal packs zijn met een mobieltje in,  ik wil enkel vaste lijn, internet(in verhouding met mijn verbruik)en tv.

het goedkoopste flex abo is die zonder vaste lijn en zonder Mobiel

NB: (er komt 11 € bij voor vaste lijn (dan is één wifibooster voorzien gratis in bruikleen)

 

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick48 Jij hebt momenteel Flex (vaste lijn, internet, tv). Flex is altijd met internet Maxi. Een lagere internetversie in Flex bestaat niet.

Buiten Flex en Epic bestaan er nog andere packs om aan alle noden van onze klanten te voldoen. Deze zijn echter niet voor iedereen van toepassing of even voordelig. Daarom wordt er weinig tot geen reclame rond gemaakt. Via deze link Product informatie fiches | Proximus helemaal onderaan bij ‘Andere producten’.

Groetjes,
Antonella

PS: wij maken heel graag reclame rond Flex, en nog liever als het voordeliger uitkomt voor de klant :wink:

 

Reputatie 6
Badge +1

@Patrick48 Jij hebt momenteel Flex (vaste lijn, internet, tv). Flex is altijd met internet Maxi. Een lagere internetversie in Flex bestaat niet.

Buiten Flex en Epic bestaan er nog andere packs om aan alle noden van onze klanten te voldoen. Deze zijn echter niet voor iedereen van toepassing of even voordelig. Daarom wordt er weinig tot geen reclame rond gemaakt. Via deze link Product informatie fiches | Proximus helemaal onderaan bij ‘Andere producten’.

Groetjes,
Antonella

PS: wij maken heel graag reclame rond Flex, en nog liever als het voordeliger uitkomt voor de klant :wink:

 

Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is?
Nu blijven oude & trouwe klanten meer betalen!

Reputatie 7
Badge +3

Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is?
 

@Keoky  Wij mogen dit niet op eigen initiatief doen zonder medeweten van de klant. Daarom worden onze klanten in fases aangesproken per brief in verband met een automatische migratie van hun pack naar Flex. Na het versturen van de briefwisseling komt dit in de weken/maanden daarna in orde. Wij moeten er een bepaalde periode tussen laten om de klant de kans te geven om te reageren indien hij dat nodig acht. Dit gebeurt dus wel, maar in fases. Iedereen tegelijkertijd zou niet goed zijn voor de operationele werking van onze systemen. :smile:

Groetjes,
Antonella

Misschien nuttig om eens te controleren of ik winst heb bij het overgaan naar Flex, met dezelfde opties.

Het is duur genoeg. Zeker als trouwe klant zonder getrouwheidskorting. En steeds de oudste decoders.

Bedankt.

Ter bijkomende info:

Kan ik mijn huidige decoder omruilen voor een Android TV Box?

  • Als je de Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports tv-optie al hebt of als je deze opties bestelt, kan je jouw huidige decoder gratis inruilen voor de Android TV Box. Consulteer hiervoor kanaal 58 of ga vanuit het Pickx start scherm op je tv naar > Shop > Apps en volg de instructies.
  • Als je de tv-optie Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports niet hebt of niet wenst te activeren, kan je ook jouw huidige decoder inruilen voor een Android TV Box. Contacteer Proximus of bestel deze TV Box via je tv-toestel. Ga vanuit het Pickx start scherm naar > Shop > Apps en volg de instructies. Een éénmalige omruilingskost van €49 zal in rekening gebracht worden op je factuur.
    Voor meer informatie over de installatie van de Android TV Box kan je terecht op onze supportspagina's.
  • Als je nog geen TV klant bent, kies dan een Pack dat het best bij jou past en waar deze Android TV Box inzit: Packs voor jongeren (Epic Combo full experience) of Packs voor families.

zie ook → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705?postid=691585#post691585

Trouwheidskorting kan ook toegekend worden voor één jaar in functie van de samenstelling van je pack, en kan jaarlijks opnieuw aangevraagd worden als die verlopen is. bv iemand met alleen een internetabonnement daar zal deze korting niet toegekend worden.

Reputatie 6
Badge +1

Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is?
 

@Keoky  Wij mogen dit niet op eigen initiatief doen zonder medeweten van de klant. Daarom worden onze klanten in fases aangesproken per brief in verband met een automatische migratie van hun pack naar Flex. Na het versturen van de briefwisseling komt dit in de weken/maanden daarna in orde. Wij moeten er een bepaalde periode tussen laten om de klant de kans te geven om te reageren indien hij dat nodig acht. Dit gebeurt dus wel, maar in fases. Iedereen tegelijkertijd zou niet goed zijn voor de operationele werking van onze systemen. :smile:

Groetjes,
Antonella

Prijzen verhogen is blijkbaar eenvoudiger - dan hoeft klant niet aangesproken te worden - dan ze te verlagen...

Reageer