Vergelijk de producten in je lopende pack of abonnement met deze in een FLEX pack. Is het FLEX pack gelijk maar minder duur, laat dan je huidig pack zsm omzetten naar FLEX.
Het koste me wat tijd en moeite - graag doen ze dit allicht niet - maar het lukte!
Bladzijde 1 / 2
Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen
Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen?
@Keoky Deze opmerking is erover. Ik heb enorm veel respect voor Forum-gebruikers zoals @Martin en @M_016 die volledig vrijwillig hun tijd steken in dit Forum om de vragen van andere klanten te beantwoorden en hun verder te helpen. Meestal krijgen ze er dankbaarheid voor terug, maar soms ook ongepaste opmerkingen zoals deze van u. Het respect is dan ver te zoeken. Wij zien dit allemaal passeren, maar kunnen vaak niet anders dan zwijgen en negeren. Mochten wij moderatoren dit niet werkgerelateerd doen, en zouden wij ons dus mogen laten gaan, zouden onze reacties er ook heel anders uitzien naar sommige van deze ongepaste opmerkingen. Nu rollen we alleen maar met onze ogen… Een beetje respect voor mekaar is toch niet te veel gevraagd?
Geen probleem het is dan maar zo, alvast bedankt, ik ben en blijf een tevreden klant en dit forum vind ik echt wel een meerwaarde, altijd al in de mate van het mogelijke geholpen geweest.
@Keoky Je mag ook wel niet vergeten dat er ook opslag is/was bij de concurrenten en daar wordt ook niet altijd automatisch een update voorgesteld. Dat iedereen dit niet plezant vindt dat alles duurder wordt dit is de evidentie zelf en daar behoor ik ook bij hoor! Ik moet evengoed mijn Proximus facturen betalen als u en velen anderen.
Ik ga je een klein voorbeeld geven mij pa trekt alle vele, vele jaren de zelfde krant en denk je dat ze het hem gemeld hebben dat 65 plussers een mooie korting krijgen. Ik zou het even goed als u en vele anderen ook liever anders zien.
Inderdaad, was het zelfs geen 35 euro in het verschil? Of heb ik dat verkeerd gelezen/onthouden want dat lijkt me toch wel heel veel.
@Keoky
“Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen? “Niet! Gewoon het idee al dat dat zou bestaan, foei!
we kennen Martin zelfs niet : hij is een forumgebruiker met veel kennis en tijd...…
Hij leest alle dagen forum en weet dat wij als moderators ons best doen klanten te helpen, dat is alles… en vaak lukt het ons ook om problemen de wereld uit te helpen…
groeten
Tina
Op de pagina van Flex kan je kiezen voor packs met of zonder moblel
Maar ik vrees wel dat onbeperkt internet thans de regel is
Onderaan de pagina van Flex vind je hoe je Proximus kan contacteren
Of bel eens gewoon naar de 0800 22 800.
Maar ik vrees wel dat onbeperkt internet thans de regel is
Inderdaad zelfs met de oude packs met Internet comfort is dit zo.
@Romain 16913
beste,
ik heb je klantgegevens genoteerd en zal het nakijken en je contacteren.
Dan mag ook verwacht worden dat jij niet letterlijk schrijft wat je niet bedoelde, maar integendeel ondubbelzinnig schrijft wat je wel bedoelde, nietwaar?
Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen
Wat bedoel je met”graag doen ze dit allicht niet” ? Waarom niet? Bij mij deden ze het graag en zeer vlot.
Over je goede raad, ik zou zelfs zeggen : Zelfs al is Flex nu beperkt duurder, dan wordt Flex mogelijk goedkoper vanaf 1 januari omdat alle andere packs duurder worden. Misschien loont het zelfs al om nu al over te gaan omdat men meer gratis kan bellen dan met Tuttimus en andere packs? In mijn geval was Flex 1.4 euro duurder, maar er komt bij mijn oud pack 1.5 euro bij vanaf 1 januari. 10ct is niet zoveel, maar ik heb nu pas ontdekt (dé reden van overschakelen) dat bellen -vaste lijn- met Flex 24/7 gratis is, (tegenover 82 ct tussen 8-17)
Dit lijkt wel een puur reclame topic voor Flex
Onlangs heeft hier nog een Proximus forum medewerker aan iemand voorgesteld om naar flex over te schakelen omdat het voor hem minder duur uitkomt, dus moesten ze dit niet graag doen dan zouden ze het volgens mij ook niet zelf voorstellen zonder dat je ernaar vraagt.
Anders mogen ze het voor mij ook nog eens bekijken of ik niet beterkoop uitkom.
Heb Flex maar dat Internet Maxi heb ik echt niet van doen of is dat altijd zo bij een Flex ?
Nog 11 dagen te gaan en ik heb amper 73.3 GB van de 3 TB verbruikt.Ruw geschat verbruik ik 1/10 per maand van die 3 TB
Onlangs heeft hier nog een Proximus forum medewerker aan iemand voorgesteld om naar flex over te schakelen omdat het voor hem minder duur uitkomt, dus moesten ze dit niet graag doen dan zouden ze het volgens mij ook niet zelf voorstellen zonder dat je ernaar vraagt.
Zou het niet logisch zijn dat oude packs automatisch overgaan in nieuwe versies, als die goedkoper zijn? Nu blijven oude trouwe klanten méér betalen voor dezelfde producten.
Neen, denk ik niet. Het is veel ingewikkelder dan dat.
Voor de Flex gelden bijvoorbeeld geen affinitykortingen. Of zoals bij mij, zollang ik geen gebruik maak te van de vaste lijn overdag betaalde ik minder dan Flex. Dat was voor thuiswerken geen enkel probleem want ik was er niet om betalend (0.82 euro per gesprek) gebruik te maken van de vaste lijn. Maar nu met thuiswerken wel natuurlijk, en volgend jaar ga ik met pensioen, dus ben ik ook meer thuis.
Of mogelijk is er een optie die ineens betalend wordt in Flex, die gratis was in een ouder pack.
Alvast bedankt Muttie, ik zie dat het allemaal packs zijn met een mobieltje in, ik wil enkel vaste lijn, internet(in verhouding met mijn verbruik)en tv.
het goedkoopste flex abo is die zonder vaste lijn en zonder Mobiel
NB: (er komt 11 € bij voor vaste lijn (dan is één wifibooster voorzien gratis in bruikleen)
@Patrick48 Jij hebt momenteel Flex (vaste lijn, internet, tv). Flex is altijd met internet Maxi. Een lagere internetversie in Flex bestaat niet.
Buiten Flex en Epic bestaan er nog andere packs om aan alle noden van onze klanten te voldoen. Deze zijn echter niet voor iedereen van toepassing of even voordelig. Daarom wordt er weinig tot geen reclame rond gemaakt. Via deze link Product informatie fiches | Proximus helemaal onderaan bij ‘Andere producten’.
Groetjes, Antonella
PS: wij maken heel graag reclame rond Flex, en nog liever als het voordeliger uitkomt voor de klant
Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is? Nu blijven oude & trouwe klanten meer betalen!
Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is?
@Keoky Wij mogen dit niet op eigen initiatief doen zonder medeweten van de klant. Daarom worden onze klanten in fases aangesproken per brief in verband met een automatische migratie van hun pack naar Flex. Na het versturen van de briefwisseling komt dit in de weken/maanden daarna in orde. Wij moeten er een bepaalde periode tussen laten om de klant de kans te geven om te reageren indien hij dat nodig acht. Dit gebeurt dus wel, maar in fases. Iedereen tegelijkertijd zou niet goed zijn voor de operationele werking van onze systemen.
Groetjes, Antonella
Prijzen verhogen is blijkbaar eenvoudiger - dan hoeft klant niet aangesproken te worden - dan ze te verlagen...
Dat ze idd geen verschil zagen tussen letterlijk en figuurlijk. En dat we ondertussen vergaten waar het over ging: Vgl de prijs van je pack met Flex of je blijft teveel betalen!
Volgens mij is het toch wel een beetje evident dat je op hun site, bij gelijk welke provider je ook bent, eens gaat kijken welke packs ze aanbieden en de welke voor ieder persoonlijk de voordeligste zijn en bij Proximus ga je gewoon eens kijken bvb naar http://proximus.be/packs , zo heb ik trouwens gezien dat ik er nog geen baat bij heb om over te schakelen en bij een ander kan dit wel het geval zijn, en als je nog een stap veredr wilt gaan kan je dan ook vergelijken met het aanbod bij anderen.
Dat ze idd geen verschil zagen tussen letterlijk en figuurlijk. En dat we ondertussen vergaten waar het over ging: Vgl de prijs van je pack met Flex of je blijft teveel betalen!
Wat zeggen je de reacties van @tina.b en @AntonellaD dan ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.