Vergelijk de producten in je lopende pack of abonnement met deze in een FLEX pack. Is het FLEX pack gelijk maar minder duur, laat dan je huidig pack zsm omzetten naar FLEX.
Het koste me wat tijd en moeite - graag doen ze dit allicht niet - maar het lukte!
Dat ze idd geen verschil zagen tussen letterlijk en figuurlijk. En dat we ondertussen vergaten waar het over ging: Vgl de prijs van je pack met Flex of je blijft teveel betalen!
Volgens mij is het toch wel een beetje evident dat je op hun site, bij gelijk welke provider je ook bent, eens gaat kijken welke packs ze aanbieden en de welke voor ieder persoonlijk de voordeligste zijn en bij Proximus ga je gewoon eens kijken bvb naar http://proximus.be/packs , zo heb ik trouwens gezien dat ik er nog geen baat bij heb om over te schakelen en bij een ander kan dit wel het geval zijn, en als je nog een stap veredr wilt gaan kan je dan ook vergelijken met het aanbod bij anderen.
Dat ze idd geen verschil zagen tussen letterlijk en figuurlijk. En dat we ondertussen vergaten waar het over ging: Vgl de prijs van je pack met Flex of je blijft teveel betalen!
Wat zeggen je de reacties van @tina.b en @AntonellaD dan ?
Dan mag ook verwacht worden dat jij niet letterlijk schrijft wat je niet bedoelde, maar integendeel ondubbelzinnig schrijft wat je wel bedoelde, nietwaar?
Was deze zegswijze zó moeilijk te vatten?
Dan mag ook verwacht worden dat jij niet letterlijk schrijft wat je niet bedoelde, maar integendeel ondubbelzinnig schrijft wat je wel bedoelde, nietwaar?
Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen
Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen?
Moderators moeten niet alles letterlijk nemen...
In mijn geval zou een nieuw pack duurder uitkomen, hangt ervan af hoe je pack samengesteld is en zelfs als ik naar ander provider zou gaan zou het mij duurder uitvallen.
Zij die onwetend meer blijven betalen voor hun oude pack kun je hier idd niet horen.
@Keoky Je mag ook wel niet vergeten dat er ook opslag is/was bij de concurrenten en daar wordt ook niet altijd automatisch een update voorgesteld. Dat iedereen dit niet plezant vindt dat alles duurder wordt dit is de evidentie zelf en daar behoor ik ook bij hoor! Ik moet evengoed mijn Proximus facturen betalen als u en velen anderen.
Ik ga je een klein voorbeeld geven mij pa trekt alle vele, vele jaren de zelfde krant en denk je dat ze het hem gemeld hebben dat 65 plussers een mooie korting krijgen. Ik zou het even goed als u en vele anderen ook liever anders zien.
Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen
Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen?
@Keoky Deze opmerking is erover. Ik heb enorm veel respect voor Forum-gebruikers zoals @Martin en @M_016 die volledig vrijwillig hun tijd steken in dit Forum om de vragen van andere klanten te beantwoorden en hun verder te helpen. Meestal krijgen ze er dankbaarheid voor terug, maar soms ook ongepaste opmerkingen zoals deze van u. Het respect is dan ver te zoeken. Wij zien dit allemaal passeren, maar kunnen vaak niet anders dan zwijgen en negeren. Mochten wij moderatoren dit niet werkgerelateerd doen, en zouden wij ons dus mogen laten gaan, zouden onze reacties er ook heel anders uitzien naar sommige van deze ongepaste opmerkingen. Nu rollen we alleen maar met onze ogen… Een beetje respect voor mekaar is toch niet te veel gevraagd?
Hoe naïef kun je zijn...
@Keoky
“Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen? “Niet! Gewoon het idee al dat dat zou bestaan, foei!
we kennen Martin zelfs niet : hij is een forumgebruiker met veel kennis en tijd...…
Hij leest alle dagen forum en weet dat wij als moderators ons best doen klanten te helpen, dat is alles… en vaak lukt het ons ook om problemen de wereld uit te helpen…
groeten
Tina
Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen
Hoeveel betaalt Prox u om hen te verdedigen?
Ter info: Er staat dan wel op je factuur vermeld indien je niet akkoord bent dat je kan opzeggen
Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is?
@Keoky Wij mogen dit niet op eigen initiatief doen zonder medeweten van de klant. Daarom worden onze klanten in fases aangesproken per brief in verband met een automatische migratie van hun pack naar Flex. Na het versturen van de briefwisseling komt dit in de weken/maanden daarna in orde. Wij moeten er een bepaalde periode tussen laten om de klant de kans te geven om te reageren indien hij dat nodig acht. Dit gebeurt dus wel, maar in fases. Iedereen tegelijkertijd zou niet goed zijn voor de operationele werking van onze systemen.
Groetjes, Antonella
Prijzen verhogen is blijkbaar eenvoudiger - dan hoeft klant niet aangesproken te worden - dan ze te verlagen...
@Romain 16913
beste,
ik heb je klantgegevens genoteerd en zal het nakijken en je contacteren.
Als je de Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports tv-optie al hebt of als je deze opties bestelt, kan je jouw huidige decoder gratis inruilen voor de Android TV Box. Consulteer hiervoor kanaal 58 of ga vanuit het Pickx start scherm op je tv naar > Shop > Apps en volg de instructies.
Als je de tv-optie Pickx All Stars of Pickx All Stars & Sports niet hebt of niet wenst te activeren, kan je ook jouw huidige decoder inruilen voor een Android TV Box. Contacteer Proximus of bestel deze TV Box via je tv-toestel. Ga vanuit het Pickx start scherm naar > Shop > Apps en volg de instructies. Een éénmalige omruilingskost van €49 zal in rekening gebracht worden op je factuur. Voor meer informatie over de installatie van de Android TV Box kan je terecht op onze supportspagina's.
Als je nog geen TV klant bent, kies dan een Pack dat het best bij jou past en waar deze Android TV Box inzit: Packs voor jongeren (Epic Combo full experience) of Packs voor families.
Trouwheidskorting kan ook toegekend worden voor één jaar in functie van de samenstelling van je pack, en kan jaarlijks opnieuw aangevraagd worden als die verlopen is. bv iemand met alleen een internetabonnement daar zal deze korting niet toegekend worden.
Misschien nuttig om eens te controleren of ik winst heb bij het overgaan naar Flex, met dezelfde opties.
Het is duur genoeg. Zeker als trouwe klant zonder getrouwheidskorting. En steeds de oudste decoders.
Bedankt.
Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is?
@Keoky Wij mogen dit niet op eigen initiatief doen zonder medeweten van de klant. Daarom worden onze klanten in fases aangesproken per brief in verband met een automatische migratie van hun pack naar Flex. Na het versturen van de briefwisseling komt dit in de weken/maanden daarna in orde. Wij moeten er een bepaalde periode tussen laten om de klant de kans te geven om te reageren indien hij dat nodig acht. Dit gebeurt dus wel, maar in fases. Iedereen tegelijkertijd zou niet goed zijn voor de operationele werking van onze systemen.
Groetjes, Antonella
@Patrick48 Jij hebt momenteel Flex (vaste lijn, internet, tv). Flex is altijd met internet Maxi. Een lagere internetversie in Flex bestaat niet.
Buiten Flex en Epic bestaan er nog andere packs om aan alle noden van onze klanten te voldoen. Deze zijn echter niet voor iedereen van toepassing of even voordelig. Daarom wordt er weinig tot geen reclame rond gemaakt. Via deze link Product informatie fiches | Proximus helemaal onderaan bij ‘Andere producten’.
Groetjes, Antonella
PS: wij maken heel graag reclame rond Flex, en nog liever als het voordeliger uitkomt voor de klant
Waarom stel je dan automatisch geen update voor aan wie in dit geval is? Nu blijven oude & trouwe klanten meer betalen!
@Patrick48 Jij hebt momenteel Flex (vaste lijn, internet, tv). Flex is altijd met internet Maxi. Een lagere internetversie in Flex bestaat niet.
Buiten Flex en Epic bestaan er nog andere packs om aan alle noden van onze klanten te voldoen. Deze zijn echter niet voor iedereen van toepassing of even voordelig. Daarom wordt er weinig tot geen reclame rond gemaakt. Via deze link Product informatie fiches | Proximus helemaal onderaan bij ‘Andere producten’.
Groetjes, Antonella
PS: wij maken heel graag reclame rond Flex, en nog liever als het voordeliger uitkomt voor de klant
het goedkoopste flex abo is die zonder vaste lijn en zonder Mobiel
NB: (er komt 11 € bij voor vaste lijn (dan is één wifibooster voorzien gratis in bruikleen)
Geen probleem het is dan maar zo, alvast bedankt, ik ben en blijf een tevreden klant en dit forum vind ik echt wel een meerwaarde, altijd al in de mate van het mogelijke geholpen geweest.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.