Skip to main content
Beantwoord

Belkrediet niet ontvangen

Beste,

Mijn Pay & Go gisteren met 10 euro herladen via KBC. Dit is niet toegevoegd geweest aan mijn mobiel nummer (04792035**).

Bewijs in bijlage. 

Alvast bedankt,

Anton

Beste antwoord door HeidiE

Dag ​@antonvangyseghem we hebben op 25/04/25 volgend bericht ontvangen: ‘Men heeft vandaag het nodige gedaan. De geldigheidsperiode loopt nu tot 26/04/2026.‘

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Martin
  • 33531 reacties
  • 16 april 2025

@antonvangyseghem Uit veiligheid/misbruik zet je best geen telefoonnummer of andere privé gegevens op een openbaar forum maar wel in je → ForumProfiel in het privé veld “ticket” 

In het tekstveld "Ticket (Privé)", daar kun je ook nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" . 
Meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

PS: Binnen het uur nadat je uw bericht gepost hebt kun je dit nog editeren, door onderaan je geplaats bericht hierboven op de drie horizontale puntjes te klikken en “Bewerk” te kiezen om je privé gegevens te wissen/deels aan te passen, anders kan dit enkel nog door een Proximus medewerker (moderator) gebeuren.

Edit: ik zie dat je nu nog een printscreen toegevoegd hebt, daar maak je best een nieuwe printscreen voor, waar je de privégegevens eerst onleesbaar maakt, want nu maak je ook nog naast het telefoonnummer je mailadres openbaar!.

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • 16 april 2025

Dag ​@antonvangyseghem deze herlading is toegevoegd en staat actief in onze database - kun je je toestel eens herstarten?

Beste, 

De herlading was gisteren avond 15/04 rond 23:30 uitgevoerd. Misschien dat ik niet naar 1911 heb gebeld. Had gisteren de sim kaart laten vervangen in een shop. 

Bewijs van herlading: 

Het belkrediet werd me vandaag manueel toegevoegd (10€) nadat de dienst op mijn e-mail heeft gereageerd. Echter is nu de vervaldatum van mijn nummer niet veranderd. Normaal zou mijn kaartje dus tot ergens volgend jaar in april geldig zijn. Kunnen jullie het nodige doen om dit handmatig te verlengen volgens de procedure van een herlading van 10€? Alvast bedankt! 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 24 april 2025

@antonvangyseghem Het gaat toch over het nummer 0479xxxx69 veronderstel ik.Kan u mij dat bevestigen.Dan vraag ik het verder voor u na.Groetjes,Joel.

Inderdaad over dat nummer! 

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 24 april 2025

@antonvangyseghem We hebben uw vraag/probleem doorgestuurd.Van zodra we antwoord ontvangen, zal dit aan u overgemaakt worden.Groetjes,Joel

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2537 reacties
  • Antwoord
  • 28 april 2025

Dag ​@antonvangyseghem we hebben op 25/04/25 volgend bericht ontvangen: ‘Men heeft vandaag het nodige gedaan. De geldigheidsperiode loopt nu tot 26/04/2026.‘

Beste, bedankt. Heb inderdaad ook een mail ontvangen van de pay & go klantendienst.