Vraag

Alles afgesloten

  • 9 October 2021
  • 32 reacties
  • 2220 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

dit heb ik gedaan nog steeds niety

 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Ok ik neem onmiddellijk contact op met de financiële dienst om te horen wat er gaande is.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Juist contact gehad.Alles is administratief in orde maar is een fout in het systeem waardoor uw activatie niet automatisch in orde geraakt.Collega ging onmiddellijk een ticket opmaken voor de dienst IT om dit in orde te krijgen.Ik ga heel eerlijk hierover zijn, dit gaat pas binnen de 24u in orde komen.Groetjes,Joel

ik vind dit heel jammer. ondertussen kan ik al 4 dagen geen belangrijke telefoons doen. ik denk er stil over na om te veranderen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Stefanie78  Zie privébericht. Groetjes, Antonella

enig idee hoelang dit nog gaat duren? sorry ma na 4dagen is mij  geduld een beetje op… 

 

Reputatie 7
Badge +3

@nikitads Zoals ik u deze morgen had medegedeeld binnen de 24u.Dit door tussenkomst van IT .Reden: omdat het systeem uw gsm niet automatisch geactiveerd krijgt.Waarom is men nu aan het onderzoeken.Groetjes,Joel

Reageer