Skip to main content
Vraag

Afstandbediening

• January 26, 2026
  • 4 reacties
  • 38 Bekeken

Mijn afstandsbediening werd door de kleinkinderen gemolesteerd en werkt niet meer naar behoren.

Kan ik een nieuwe bestellen? Ik ben bereid hiervoor te betalen? Kan ik hiervoor terecht in een lokale Proximus winkel in Geel?

4 reacties

Martin
  • January 26, 2026

@MARCEL.VAN.MECHELEN 

Best er voor zorgen dat je → ForumProfiel volledig is ingevuld, zodat PX-moderatoren niet eerst bijkomende gegevens moeten opvragen, om hierdoor extra vertraging te voorkomen.
In het veld “Ticket” daar, kan je eventueel bijkomende relevante informatie aanvullen.
De privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus‑medewerkers. Klik onderaan op “Sla wijzigingen op” en laat hier in dit topic even weten dat je profiel is bijgewerkt.

NB: normaal wordt die via Bpost opgestuurd, maar of het in de shop in Geel ook kan daar kan een PX moderator u verder over inlichten.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 26, 2026

@MARCEL.VAN.MECHELEN Van zodra we je klantengegevens hebben kunnen we een nieuwe afstandsbediening opsturen.

Hierna mijn klantgegevens:

-klantnr.: 1395938

-Easy Switch id: 10018459143855

-adres: Colin Brownstraat 19 bus 4 te 2440 GEEL

-internet:100184591438

-TV: 101190325

-mobiele nrs: 0474200415 en 0494881537

Wij zijn al zeer veel jaren trouwe Proximus klant.

Mutlie
  • January 28, 2026

Oei, slecht idee om je gegevens openbaar te maken.
Binnen één uur na het posten kan  je je  post aanpassen. De bedoeling  van ​@DaisyS was eigenlijk dat je jouw  klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel
Indien nodig kan je In het veld "Ticket"  nog privé-informatie vermelden, deze privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Moest het niet lukken binnen het uur kunnen de PX medewerkers je post nog aanpassen maar dan kan het wel zijn dat ze je post pas morgen oppikken en dan staat alles nog even publiekelijk :/