Skip to main content

Beste Support ,

 

Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro 

kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren 

Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer 

 

Met vriendelijke Groeten

Birgit K

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella

Dat zou heel vriendelijk zijn van u. Normaal zouden onze diensten deze week gedeactiveerd worden, word dat nu geanuleerd aub?

 

Vriendelijke groetjes Vanessa

 

 


@Wante Het afbetalingsplan is gemaakt. Deze wordt ook per brief bevestigd. Een afsluiting van de diensten hebben we op deze manier kunnen voorkomen. Groetjes, Antonella


Ok bedankt


Beste zou ik voor 1 maal een uitstel van betaling kunnen krijgen ?

 

mvg

shani van doorne 


FYI: pas maandag komt er iemand die van Proximus zelf is terug langs,  die dit verder kan in orde brengen voor u


Beste ik moet mijn factuur betalen anders word mijn gsm afgesloten. Zou ik 1 week uitstel kunnen krijgen dan kan ik wel betalen.

 

mvg shani van doorne 


@Shani 

Ondertussen staan er 2 rekeningen open : en de vervaldag van de jongste aanrekening is morgen al.

Ik kan nu geen uitstel geven: kunnen we je helpen met een afbetalingsplan ? kan je via privébericht eventueel iets laten weten ?

Groeten

Tina

 

 


@Shani 

je bericht werd ondertussen reeds beantwoord via privéberichten

Groeten

Tina


Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur M20060122395 aub?

Dus enkel voor deze factuur M20060122395, indien mogelijk aub.

De nieuwe, juist ontvangen factuur (vandaag ontvangen) is natuurlijk nog niet vervallen en dat zal gebeuren wanneer nodig.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Ik merk ook dat mijn nummer momenteel afgesloten is? Kan deze terug geactiveerd worden aub? Dit is een GSM waarmee ik dien te bellen voor professionele doeleinden.

Bedankt!

Mvg


@Geoffke  Dit betreft een gsm-abonnement via je werkgever. Daarom heb ik dit moeten doorgeven aan de financiële dienst via dossier 47315740. Een dossierbeheerder zal dit nakijken en jou verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella


@AntonellaD OK, bedankt hiervoor! Kan dit ook de eventuele communicatie naar mijn werkgever tegenhouden aub? Ik zou natuurlijk niet wensen dat dit intern wordt doorgegeven, met alle problemen die hiervan zouden kunnen resulteren. Bedankt voor de hulp! Mvg


@Geoffke  In principe is hiervoor geen communicatie naar de werkgever toe vereist. Ik noteer het voor de zekerheid mee in het dossier. Groetjes, Antonella


@AntonellaD Bedankt hiervoor ! Mvg


Beste, 

Ik heb 650 euro openstaan. Ik vraag jullie gedurende 2 maanden om dit om te zetten naar een latere datum. Kunnen jullie dit alsjeblieft splitsen? Ik werk van thuis uit. DUS dit is echt geen optie. 


@Coudicoudi  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. 

We kunnen het totaal openstaand saldo splitsen in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet bij ons binnen zijn voor 08/02/2021. Mag ik het plan zo opstellen voor jou? Groetjes, Antonella


Ik zou graag eenmalig uitstel van. Efteling krijgen, tot 25/2 om precies te zijn. Wat moet ik daar voor doen?


@Karo001  Dag Karo, er staat een uitstel actief tot 26/2. Groetjes,  Luc


Beste 

zou ik een afbetaling kunnen krijgen voor de maand februari ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen van mijn werkgever en zou wel lukken voor mij om in stukken te betalen. 
 

mvg

shani van doorne 


@Shani Ik zie dat er reeds een afbetalingsplan lopende is in 3 schijven : 

 

1 26/03/2021 - 90,00 90,00
2 26/04/2021 - 90,00 90,00
3 26/05/2021 - 75,86 75,86

@Shani Groetjes,Joel


@Shani Ter info: je vraag werd verplaatst naar het bestaande topic hierover. Groetjes, Antonella


Is het mogelijk om mijn factuur in delen te betalen?

 

 

Mvg


@Fransen Cindy  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Ik heb gevraagd aan de financiële dienst om telefonisch contact met jou op te nemen om dit verder te bespreken. Groetjes, Antonella


Beste 

 

zou ik een afbetalingsplan kunnen krijgen voor de maand april?

 

mvg

shani van doorne 


FYI:Het zal waarschijnlijk pas maandag zijn dat er iemand van het prox forumteam je zal kunnen verder helpen want in het weekend komen ze niet langs op het forum.


Reageer