@Coudicoudi Ik heb juist contact gehad met de financiële dienst.Op dit ogenblik laat het systeem niet toe om een afbetalingsplan in te leiden(heeft te maken dat vorig plan de betalingen niet op tijd waren toegekomen).Dit gaat pas vanaf maandag opnieuw kunnen.Gelieve maandag ons terug een seintje te geven zodat we uw afbetalingsplan kunnen regelen.Groetjes,Joel
Beste joel,
Wil wel niet afgesloten worden in die tussentijd.
Daarmee dat ik contact opgenomen heb.
Mvg ,
Tom
Beste
Is het mogelijk een afbetalingsplan te ontvangen voor de factuur die momenteel openstaat van 132 euro en betaald moet zijn voor de 5de oktober?
Dit gaat me helaas niet lukken en wil dit graag in orde brengen.
alvast dank
@Coudicoudi Ik heb de financiële dienst een nota gestuurd onder dossier 46374475 om er rekening mee te houden.Groetjes,Joel.
@Coudicoudi Graag gedaan.Groetjes,Joel
@matj Wens je hiervoor een uitstel van betaling of een afbetalingsplan? Tegen wanneer en in hoeveel keer wens je de betaling te doen? Groetjes, Antonella
Beste,
Heb nog niets vernomen rond mijn betalingsplan. Ik kan per direct een schijf betalen. Kan iemand mij helpen hiermee?? Bedankt.
FYI: Niet zeker dat er nu nog iemand van het Proximus forumteam je zal kunnen verder helpen, maar als ze hier de draad opnemen zullen ze u wel hiermee verder helpen.
Dag @Coudicoudi ik heb gevraagd om dossier 46374475 met voorrang in behandeling te nemen. Groetjes, Heidi
Heidi,
Heb ondertussen al 160.04 euro overgemaakt. In afwachting van het dossier.
Bedankt.
Mvg
Dag @Coudicoudi onze financïele dienst heeft een afbetalingsplan opgemaakt, hiervan zal je een bevestiging ontvangen. Grt, Heidi
Beste,
Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?
De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.
Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.
Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.
Bedankt!
Mvg
@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel
@Joel M Perfect! Doe ik zeker!
Bedankt voor de snelle reactie!
Groetjes
Beste @Joel M, Graag zou ik vrijdag de betaling doen van de eerste schijf, maar ik heb nog geen overschrijvingen mogen ontvangen per post? Met welke communicatie kan ik dit betalen aub? Dan heb ik deze informatie reeds. Bedankt!
@thejojo Dan zet in vrije mededeling klantnummer en uw klantnummer erachter.Groetjes,Joel
@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. Groeten
Beste,
Had begin deze maand een akkoord om de betaling naar begin van de maand te verschuiven. Ging dit plan in de brievenbus krijgen. Nog niks ontvangen. Alsook kreeg ik een bericht met te betalen binnen de 3 dagen, de datum lijkt me dus nog niet opgeschoven.
Kan iemand mij dat nieuwe plan doormailen en die datum bekijken aub?
Alvast bedankt
@Coudicoudi Dag, dit is u per post toegezonden geweest op 8/10/2020. Ik laat u deze per mail geworden. Groetjes Luc
Hallo, mag ik aub mijn laatste twee facturen in 5 x betalen? Bedrag is 277 euro.
Vriendelijke groetjes Vanessa
FYI: Als er vandaag geen reactie meer komt van de proximus forummedewerkers dan zal dit pas maandag zijn want in het weekend komen ze hier niet langs.
@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella
Is het mogelijk om factuur te splitsen in 3delen aub
@eduard.de.lange Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Het afbetalingsplan werd aangemaakt in 3 schijven. Je krijgt ook bevestiging per post. Groetjes, Antonella