Skip to main content
Vraag

Afbetalingsplan / uitstel van betaling


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

318 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 2 oktober 2020

@Coudicoudi Ik heb juist contact gehad met de financiële dienst.Op dit ogenblik laat het systeem niet toe om een afbetalingsplan in te leiden(heeft te maken dat vorig plan de betalingen niet op tijd waren toegekomen).Dit gaat pas vanaf maandag opnieuw kunnen.Gelieve maandag ons terug een seintje te geven zodat we uw afbetalingsplan kunnen regelen.Groetjes,Joel


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 2 oktober 2020

Beste joel, 

Wil wel niet afgesloten worden in die tussentijd. 

Daarmee dat ik contact opgenomen heb. 

 

Mvg , 

Tom

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 oktober 2020

Beste

 

Is het mogelijk een afbetalingsplan te ontvangen voor de factuur die momenteel openstaat van 132 euro en betaald moet zijn voor de 5de oktober?

Dit gaat me helaas niet lukken en wil dit graag in orde brengen.

 

alvast dank


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 2 oktober 2020

@Coudicoudi Ik heb de financiële dienst een nota gestuurd onder dossier 46374475 om er rekening mee te houden.Groetjes,Joel.


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 2 oktober 2020

Joel, 

Bedankt hoor


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 2 oktober 2020

@Coudicoudi Graag gedaan.Groetjes,Joel


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 5 oktober 2020

@matj  Wens je hiervoor een uitstel van betaling of een afbetalingsplan? Tegen wanneer en in hoeveel keer wens je de betaling te doen? Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 6 oktober 2020

Beste, 

Heb nog niets vernomen rond mijn betalingsplan. Ik kan per direct een schijf betalen. Kan iemand mij helpen hiermee?? Bedankt. 


Martin
  • 33315 reacties
  • 6 oktober 2020

FYI: Niet zeker dat er nu nog iemand van het Proximus forumteam je zal kunnen verder helpen, maar als ze hier de draad opnemen zullen ze u wel hiermee verder helpen.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 7 oktober 2020

Dag @Coudicoudi ik heb gevraagd om dossier 46374475 met voorrang in behandeling te nemen. Groetjes, Heidi


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 7 oktober 2020

Heidi, 

 

Heb ondertussen al 160.04 euro overgemaakt.  In afwachting van het dossier.

 

Bedankt. 

 

Mvg


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2516 reacties
  • 7 oktober 2020

Dag @Coudicoudi onze financïele dienst heeft een afbetalingsplan opgemaakt, hiervan zal je een bevestiging ontvangen. Grt, Heidi


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 8 oktober 2020

Beste,

Graag zou ik een afbetalingsplan willen aanvragen voor factuur 7048649066 aub?

De eerdere, nog openstaande factuur wordt eind volgende week zonder fout betaald.

Dus enkel voor deze factuur 7048649066, indien mogelijk aub.

Indien niet mogelijk, mag het afbetalingsplan ook voor het totaal openstaande bedrag. Dan pas ik mij wel aan.

Bedankt!

Mvg


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 9 oktober 2020

@thejojo Het afbetalingsplan van de laatste 3 facturen is als volgt: telkens moet het bedrag van 301,27EUR ten laatste de 30ste van elke maand op onze rekening staan.Anders vervalt het afbetalingsplan.Het afbetalingsplan is in 3 schijven.De overschrijvingen worden u toegestuurd.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 9 oktober 2020

@Joel M Perfect! Doe ik zeker!

Bedankt voor de snelle reactie!

Groetjes


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 20 oktober 2020

Beste @Joel M, Graag zou ik vrijdag de betaling doen van de eerste schijf, maar ik heb nog geen overschrijvingen mogen ontvangen per post? Met welke communicatie kan ik dit betalen aub? Dan heb ik deze informatie reeds. Bedankt!


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2151 reacties
  • 21 oktober 2020

@thejojo Dan zet in vrije mededeling klantnummer en uw klantnummer erachter.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 55 reacties
  • 21 oktober 2020

@Joel M, ok, bedankt, dan doe ik het zo. :-) Groeten


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 23 oktober 2020

Beste, 

Had begin deze maand een akkoord om de betaling naar begin van de maand te verschuiven. Ging dit plan in de brievenbus krijgen. Nog niks ontvangen. Alsook kreeg ik een bericht met te betalen binnen de 3 dagen, de datum lijkt me dus nog niet opgeschoven.

 

Kan iemand mij dat nieuwe plan doormailen en die datum bekijken aub?

Alvast bedankt


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 27 oktober 2020

@Coudicoudi Dag, dit is u per post toegezonden geweest op 8/10/2020. Ik laat u deze per mail geworden. Groetjes Luc


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 20 november 2020

Hallo, mag ik aub mijn laatste twee facturen in 5 x betalen? Bedrag is 277 euro.

Vriendelijke groetjes Vanessa


Martin
  • 33315 reacties
  • 20 november 2020

FYI: Als er vandaag geen reactie meer komt van de proximus forummedewerkers dan zal dit pas maandag zijn want in het weekend komen ze hier niet langs.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 november 2020

@Wante Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Een afbetalingsplan kan in dit geval wel, maar in maximum 3 schijven. De eerste betaling moet dan gebeuren vóór 03/12. Zal ik dit voor jou zo activeren? Groetjes, Antonella


eduard.de.lange

Is het mogelijk om factuur te splitsen in 3delen aub


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 november 2020

@eduard.de.lange  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. Het afbetalingsplan werd aangemaakt in 3 schijven. Je krijgt ook bevestiging per post. Groetjes, Antonella