@Selena Die kan u opvragen in MyProximus.Groetjes,Joel
@Tedi .Als openstaande facturen binnen een bepaalde tijd niet gestort worden gaat het dossier automatisch naar de deurwaarder.U kan via de deurwaarder eventueel wel een afbetalingsplan regelen.Groetjes,Joel
@Selena Die kan u opvragen in MyProximus.Groetjes,Joel
Beste dat gaat niet
@Selena Verzonden naar uw hotmail.Kijk ook altijd in Spam.Groetjes,Joel
@Selena Verzonden naar uw hotmail.Kijk ook altijd in Spam.Groetjes,Joel. Kan gij dat nu nog is door sturen naar mijn email aub
@Selena Juist verzonden.Groetjes,Joel
@Selena Juist verzonden.Groetjes,Joel
Niks gekregen
@Selena Spam? Groetjes,Joel
@Selena Ik heb ze in dit geval dan maar via de post laten versturen.Groetjes,Joel
@Tedi .Als openstaande facturen binnen een bepaalde tijd niet gestort worden gaat het dossier automatisch naar de deurwaarder.U kan via de deurwaarder eventueel wel een afbetalingsplan regelen.Groetjes,Joel
De deurwaarder moeten ze mij een brief sturen?
Groetjes Tedi
@Tedi Best contact opnemen met Omerus Gerechtsdeurwaarders op 011 24 44 12.Daar kan u al het nodige regelen.Groetjes,Joel
Beste,
Ik heb vandaag mijn rekening betaalt en kreeg daarnet te hoor al mijn factuur bij de deurwaarder ling te wel ik heb pas gisteren in mijn bus kreeg
@Welk totaalbedrag heeft u overgeschreven.Groetjes,Joel
160€
Groetjes
Celina
156,86
Groetjes
Celina
@Selena Het bedrag van 156,86EUR is toegekomen.Nog te betalen 380,47EUR.Groetjes,Joel.
@Selena Het bedrag van 156,86EUR is toegekomen.Nog te betalen 380,47EUR.Groetjes,Joel.
Ja maar die is bij de deurwaarder blijkbaar wat moet ik daar mee doen
@Selena Naar de deurwaarder bellen.Die gaat met u een regeling treffen voor de verdere betalingen.Groetjes,Joel
@Selena Naar de deurwaarder bellen.Die gaat met u een regeling treffen voor de verdere betalingen.Groetjes,Joel
Ik heb al een email gestuurd
@Selena Dan zullen ze wel reageren of contact met u opnemen.Groetjes,Joel
Ik zou graag een afbetalingplan willen aanvragen hoe doe ik dit vriendelijke groeten
@Eveliengeuens1984
-@PROXIMUS_Medewerkers , dubbel post hier → Afbetalingsplan VRAGEN | Proximus Forum
- Omdat de PX forummedewerkers u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze de draad hier opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of er om gevraagd wordt.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Eveliengeuens1984 Zie info privébericht.Groetjes Joel