Skip to main content
Vraag

Afbetaling

  • September 21, 2025
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Ben sarah w*******  en Heb een afbetaling aangevraagd op 15 september 2025. Wil deze betalen maar vind nergens mededeling en rekening nummer terug..opmerking bij mijn gewone maandelijkse betaling was dat domiciliering is dat nu ook zo...

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 21, 2025

@Sarah22 

Tip: omdat de PX-moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, best je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

Mss kan dit je al verder helpen → Hoe betaal je een factuur of aanrekening? | Proximus

Betalen via je internet banking

Via je eigen internet banking verloopt je betaling vlot, maar je moet wel zelf de betaalgegevens ingeven. Betaal ten laatste 1 werkdag vóór de vervaldatum.

Wat heb je nodig:

  • Je eigen Belgische of buitenlandse internet banking (app of web).
  • De betaalgegevens (bedrag, gestructueerde mededeling). Je vindt deze terug in de sms of e-mail die je ontvangen hebt, via de Proximus+ app (tik op  Facturen), op je papieren document of op de website van MyProximusNieuw venster .

Betalen via je internet banking

  1. Open de app of de website van je bank en start een nieuwe betaling.
  2. Gebruik het bankrekeningnummer BE82 2100 0008 8968, ter attentie van Proximus nv.
    Betaal je met een buitenlandse rekening, vermeld dan ook de bankcode GEBABEBB.
  3. Vul het volledige openstaande bedrag in alsook de gestructureerde mededeling. De mededeling heeft de volgende structuur: +++xxx/xxxx/xxxxx+++ (elke x staat voor een nummer).
  4. Volg de procedure om je betaling te bevestigen.
  5. Je ziet nu dat je betaling vertrokken is. Het kan enkele werkdagen duren vooraleer we het geld van je bank ontvangen.
    Heb je na de vervaldatum betaald, kun je, om aanmaningskosten te vermijden, je betaling bevestigen via telefoon (Kies de optie Betaalbelofte registreren).

Als dit je niet verder kan helpen, dn gewoon de verder reactie van een PX moderator afwachten morgen al zij terug op het forum langskomen.


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 23, 2025

@Sarah22 

De afbetalingen komen telkens mee op je volgende aanrekening.

dus geen aparte documenten meer of zoeken naar info….

Wacht op de volgende aanrekening.

mvg

Tina