Skip to main content

aanwrijven TV replay+

• February 20, 2026
  • 3 reacties
  • 23 Bekeken

Vaststelling dat TVReplay+ mij aangerekend werd voor een halve maand. De feiten: er is een mailing geweest dat TVReplay+ een maand gratis zou zijn. We hebben dit nooit gebruikt. De maand erop kregen wij de melding dat we TVReplay+ hadden en dat dit een uitbreiding is op ons abonnement (dat al stevig is). Wij hebben deze dienst dan ook onmiddellijk in onze App geschrapt.

Ik vind deze werkwijze niet zeer ‘proper’/schandalig. Ik vermoed dat nu heel veel onwetende (minder alerte, ouderen, ...) klanten met dit supplement zitten, betalen en het niet gebruiken. 

Juister is om iets expliciet te laten goedkeuren in plaats van automatisch toe te voegen, dus net de omgekeerde methode.

Dit voorval geeft mij toch in deuk in het vertrouwen in Proximus. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • February 20, 2026

@pjc 

PX-moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvult in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden indien je dit nodig acht of er nog om gevraagd wordt. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 20, 2026

Martin

is aangepast

thx

Patrick

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 20, 2026

@pjc Ik heb een creditnota opgemaakt voor het bedrag van 1,61EUR.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel.