Skip to main content

Aanvraag getrouwheidskorting 2026

• December 17, 2025
  • 7 reacties
  • 101 Bekeken

Beste,

Mijn klantennummer bij jullie is 62200***. Aangezien ik elk jaar mijn getrouwheidskorting dien aan te vragen voor het nieuwe jaar. Wil ik dit bij deze aanvragen voor mijn maandelijkse facturen voor 2026. Kan u dit alvast registeren en toepassen in jullie systeem aub dat ik terug kan genieten van de getrouwheidskorting?

Alvast heel erg bedant.

Met vriendelijke groeten,
De Baerdemaeker Freya

7 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • December 17, 2025

Dag ​@FDBR je huidige korting loopt nog tot maart, kun je ons in februari opnieuw een seintje geven? Groetjes, Heidi

• Apprentice
  • January 8, 2026

Beste ​@HeidiE 

Mijn klantennummer is 61*****49

Vorig jaar heb ik bij dit onderstaand tekstje mijn eerste keer een getrouwheidskorting aangevraagd voor een jaar en dankbaar heb ik deze ook van u verkregen. Kan ik vragen om de getrouwheidskorting te verlengen met 12 maanden alsjeblieft?

Alvast hartelijke dank HeidiE en wens u een mooi jaar toe

Vriendelijke groet, Henri

“Sinds mijn jeugd en hierbij het verkrijgen van mijn gsmnummer in het jaar 2003 ben ik al geruime tijd, onafgebroken klant bij Proximus.

Ik vraag beleefd om de getrouwheidspremie maandeijks toegekend te laten worden op mijn klantennummer.

Hierbij doe ik graag deze aanvraag op deze community.

Kan u mij hierbij verder helpen aub?

Alvast bedankt

Vriendelijke groet en fijne dag gewenst,

Henri”

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 8, 2026

@HenriN Ik heb de getrouwheidskorting in orde gemaakt via order R0000001100011HXR2.Bevestiging van de wijziging volgt op mail.Groetjes,Joel.

• Apprentice
  • January 8, 2026

@HenriN Ik heb de getrouwheidskorting in orde gemaakt via order R0000001100011HXR2.Bevestiging van de wijziging volgt op mail.Groetjes,Joel.

Dank je wel ​@Joel M :) Bedankt voor het in orde te brengen.

Groetjes en een fijne dag,

Henri

Forum|alt.badge.img+2
  • UX Designer
  • January 13, 2026

Graag ook getrouwheidkorting terug in orde maken   denk dat het jaar  bijna om is

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • January 14, 2026

Dag ​@flip nieuwe activatie vanaf 01/02/2026 - looptijd 12 maanden. Bevestigingsmail volgt!

Forum|alt.badge.img+2
  • UX Designer
  • January 14, 2026

Bedankt is ondertussen in orde mail ontvangen