Vraag

Aanrekening 2e TV decoder

  • 12 January 2022
  • 5 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 2

Wij ontvingen vandaag onze maandelijkse Ftnr. 7227263122.

Wij waren op de hoogte van een verhoging van € 1,50 voor ons abonnement Familus maar dat de korting van € 2 voor onze 2e TV decoder ook wegvalt in ons overeengekomen  kontrakt Familus daar waren wij niet van op de hoogte gesteld.

Kan dit rechtgezet worden a.u.b.?

Klantnr. 263060


5 reacties

waarschijnlijk stond dit in de (algemene) voorwaarden, maar best afwachten op een reactie van een Proximus forummedewerker.

Reputatie 7
Badge +1

Wij ontvingen vandaag onze maandelijkse Ftnr. 7227263122.

Wij waren op de hoogte van een verhoging van € 1,50 voor ons abonnement Familus maar dat de korting van € 2 voor onze 2e TV decoder ook wegvalt in ons overeengekomen  kontrakt Familus daar waren wij niet van op de hoogte gesteld.

Kan dit rechtgezet worden a.u.b.?

Klantnr. 263060

Geldt dit niet voor alle klanten van PX dat ze de korting van € 2 op de 2e TV decoder niet meer krijgen. Zelfs free call international is met € 1 omhoog gegaan. Dus ook al zeggen ze Flex gaat niet omhoog. Mijn  Flex abo is met € 3 gestegen. Hoeveel abonnees heeft PX. Dus tel uit je winst  😷🤔😉

Reputatie 7
Badge +3

@Dieter_022 

dit stond vermeld op je aanrekening van 6 november 2021:

Prijsverhoging op 01/01/2022: andereopties (prijs incl.btw/maand).TV Replay+:+1EUR. Free Calls International buiten pack: +1EUR. WiFi Booster buiten pack:+0,5EUR. Einde van de korting van 2EUR op de tweede TVBox (decoder).

Groeten

Tina

Reputatie 2

Bedankt Tina, heb het over het hoofd gezien op de faktuur omdat er in de media enkel sprake was van verhoging van het abonnementsgeld op sommige packs bij Proximus. 

Trouwens € 8 per maand voor de decoder V5Compact vind ik best veel, is op jaarbasis € 96 en op 5 jaar € 480 !!!

Nu ja Tina jij bepaalt niet de prijzen bij Proximus maar bij deze wil ik het toch kwijt.

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@Dieter_022 Ik begrijp je. Een prijsverhoging is nooit prettig. We horen de laatste tijd niets anders in het nieuws spijtiggenoeg. :disappointed_relieved:
Gelukkig geniet je nog wel van de Affinity korting op jouw Familus pack en de 2de deocder.  :raised_hands_tone2:
Groetjes,
Antonella

Reageer