Daar probleem niet kan opgelost worden via telefoon hier mijn vraag.
Op heden heb ik drie tv boxen : 1 in huur van proximus
2 aangekocht op tweedehandsmarkt.
Voor 20 november had ik twee tv boxen die gehuurd werden van Proximus en een aangekochte (Scarlet) Dit werd correct verrekend op de facturen. (1 betalend en 1 in pack)
Bericht van opzegging ontvangen op 20 november voor opzeg Tv box in huur.
Factuur van december 2023 met korting van teruggestuurde tv box.
Facturen van januari tot maart 2024 zonder bijkomende kost gehuurde tv boxen.
Hoe komt het dat ik nu plots drie tv boxen huur van proximus?
Alle oude decoders werden gedeactiveerd via het gratis nummer 0800 99 696 en door mij persoonlijk opnieuw geactiveerd. (zonder veel probleem).
Via de hulplijn zou ik toch 3 tv boxen hebben van Proximus???????
Volgens de hulplijn met volgende nummers:
EQP 5778 8229 53
EQP 0000 2625 3876
EQP 0000 2625 3875
Graag een oplossing.