Waardebons GSM Recyclage vervallen na 6 maand

  • 10 November 2022
  • 5 reacties
  • 36 Bekeken

Bij aankoop v/d Apple iPhone 12 64GB Black op 06/04/2022 kregen wij bij het inruilen van onze 2 Iphone's 8 een waardebon. Deze telkens met een waarde van 57€, dus totale waarde 114€.

Door medische omstandigheden hebben we deze niet persoonlijk kunnen inruilen voor 06/10/2022. Toen we maandag laatst 07/11 in de Proximus shop te Ring Shopping Kuurne werden deze bons dan ook niet meer aanvaard. De waarde van 114€ droogjes in de vuilbak gekieperd daar. Jammer wordt erbij gezegd en niks aan te doen.

Ik kon het even niet laten laten om toch maar te zeggen dat het permanente vertrouwen sinds 1990 nu toch wel zoek is.

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Andy 14124 spijtig dat je niet op voorhand contact hebt opgenomen, om de looptijd van de vouchers te verlengen. Heb je de vouchercodes nog? Groetjes, Heidi

Hey Heidi,

De winkelbediende (shop) heeft de waardebons ter plaatse in de vuilbak gegooid. Op de vraag of deze nog konden verlengd worden, was het antwoord negatief met de melding “Jammer  en niks aan te doen”.

Ik had toch gehoopt op een positiever antwoord of een voorstel tot recuperatie.

Groetjes Andy

Reputatie 7
Badge +3

Zonder codes kan ik dit natuurlijk niet nakijken… ik activeer op beide mobiele nummers vanaf 01/12/2022 een getrouwheidskorting van 3 EUR/maand gedurende 12 maanden. Groetjes, Heidi

Hey Heidi,

 

Ik zal eens kijken in mijn archief of ik daar een foto had van genomen...ik vrees ervoor…

Had ik het geweten, ik had ze gehouden. Kan dit niet teruggevonden worden vermits ik zowel 2 x Iphone 12 heb aangekocht en 2 x Iphone 8 binnen gegeven!?

Alvast bedankt voor de opvolging 

Groetjes Andy

 

Reputatie 7
Badge +3

@Andy 14124 in de Shop waar je de vouchers hebt gekregen heeft men misschien deze gegevens nog, wij kunnen dit niet opzoeken.

Reageer