Vraag

verzendfout

  • 14 March 2021
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Badge

Telkens ik een mail verstuur met mijn skynet account van proximus (laptop) krijg ik de melding verzendfout.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Met vriendelijke groet

Jessie


1 reactie

Er zijn onlangs verschillenden die problemen ondervinden met hun @skynet mail, maar morgen komen de prox forummedewerkers terug langs en kunnen zij dit ook eens verder bekijken voor u.

NB: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. ook nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reageer