Met de regelmaat van de klok hebben wij problemen met onze tv. We krijgen dan de melding dat er geen verbinding is met het netwerk. Soms is het probleem opgelost door de decoder te resetten, soms ook niet. Dit gebeurt toch wel een 3tal keer per week. Dit kan toch niet de bedoeling zijn! Is dit een gekend probleem?
Welke decoder heb je, is het een V7 decoder (Adroid decoder)
Is hij rechtstreeks verbonden met een netwerkkabel aan de bbox
Heb je alle toestellen in deze volgorde al herstart → Hoe herstart je toestellen | Proximus
Indien dit niks opgelost heeft heb je dan de decoder eerst zonder spanning gezet om dan de → bbox te resetten en als je terug kunt surfen dan pas de decoder terug onder spanning zetten
Helpt dit ook niet dan nog eens proberen door de decoder te resetten
Nog altijd problemen en indien de decoder niet rechtstreeks met een netwerkkabel verbonden is met de bbox dan eventueel indien mogelijk de decoder voorlopig aansluiten met een losse netwerkkabel rechtstreeks aan de bbox
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.