Vraag

raar maar waar een pluim voor proximus

  • 9 July 2020
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

k heb geen voorkeur voor een bepaalde  operator, maar ik moet wel eerlijk toegeven, dat ik tot nu toe aangenaam verrast ben door de uiteindelijke uitkomst van mijn opmerkingen bij proximus, zelfs in die mate dat ik hoop dat testaankoop of een andere consumentenorganisatie contact met mij opneemt in de hoop dat dit in de toekomst vaste kost is. leesangwinkb@gmail.com


4 reacties

ik kan moeilijk uit je verhaal uithalen over wat je bij proximus positief verrast bent?

Reputatie 6
Badge +2

Mogen we dan weten met welke opmerkingen Proximus rekening heeft gehouden?  Want zo is het een beetje mysterieus. 
Oei, Martin was weeral rapper!
Toch een goede raad : zet niet te veel dingen zoals uw mailadres op het wereldwijd net. Dat kan voor spam zorgen. 

Reputatie 6
Badge +3

De openingspost doet mij eerder denken aan een geregistreerde SPAM bot of een gebruikersaccount waar het wachtwoord van gestolen is. Dit is de eerste post sinds de registratie in 2018 van deze account. Of een andere mogelijkheid dat er een taalprobleem is.

Het forum (en andere ...) wordt hier soms ook misbruikt om reclame te maken enz….

Reageer