Skip to main content

proximus world + geen voorraad prijzen meer

• July 2, 2026
  • 2 reacties
  • 12 Bekeken

Ik was zo blij dat ik aan meer dan 40000 tickets ben geraakt na maanden spelen … en nu plots sinds 30/06 blijkt zo goed als alles niet meer op voorraad te zijn - ik speelde dagelijks om tot een bon van 100 euro te geraken - en nu… inwisselen niet meer mogelijk - waarom moet je dan nog nog spelen - als je er 2 van 20 euro neemt (39000 tickets) is dat niet evenredig met de prijs van 100 euro die 40000 tickets vraagt… pffff al die tijd voor niks in dit spel gestoken - zelf toen ik een maand op reis was, heb ik verder gespeeld en nu blijkt eigenlijk voor niks - terwijl het spel nog tot eind augustus gespeeld kan worden - maar als er niks is om in te wisselen - waarom nog moeite doen dan - echt zonde hoor! 

2 reacties

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 3, 2026

@Elisah  Ik doe navraag. M’n excuses over welk spel gaat het hier? Groetjes Luc

Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 3, 2026

@Elisah  Men laat me het volgende weten. Onze excuses.

De klant heeft het over Proximus+ world: Waar vind ik meer informatie over Proximus+ World? - Proximus+

Het is een spel en helaas kan niet iedereen de grote prijzen winnen, die zijn op….

Er zijn wel nog 20 euro en 5 euro vouchers zolang de voorraad strekt, de stock van de grote prijzen zal niet meer aangevuld worden…