Skip to main content

Beste,

 

Ik heb opgemerkt dat de automatische suggesties van ondersteuningsartikelen niet meer werkt wanneer je een categorie selecteert en vervolgens een trefwoord. Er komt altijd de foutmelding er zijn geen resultaten gevonden, de oude manier werkt nog steeds wanneer je klikt op bekijk onze veelgestelde vragen.

 

Groeten,

familievandesype

over welke proximus webpagina heb je het juist, bedoel je de support pagina ?


Inderdaad over : https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html Blijkbaar hebben ze het zelf opgemerkt bij Proximus want nu werkt het terug.


In het weekend wordt er wel af en toe geüpdatet ook aan hun servers. 


Normaal gezien zou je dit ook moeten informeren. Maar meestal gebeurd dit in de nacht of ‘s avonds laat. Of gewoon tijdelijk de automatische suggestie functionaliteit uitschakelen en terug enkel verwijzen naar de oude structuur tijdens de upgrade.


Daar werd je vroeger wel over geïnformeerd maar dat is al een tijd geleden :slight_smile:

 


Reageer