Vraag

Flex - opnames mogelijk

  • 10 October 2020
  • 9 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Als je overschakelt van bvb

  •  Pack Internet Comfort , Phone
  • Mobilus S

     en dan overschakelt naar Flex, kan je dan nog programmas opnemen op je decoder (permanent beschikbaar) en op server (30 dagen)?
    Kan je dan ook met dat omgeschakeld mobile abonnement op verplaatsing de FON wifi gebruiken om op gsm TV te kijken?

9 reacties

dat verandert inderdaad niks als je naar flex overschakelt 

NB: proximus forummedewerkers komen pas maandag terug langs op het forum hier.

Reputatie 7
Badge +3

@bk316209 Dag, Het is inderdaad zoals Martin laat weten. Er verandert niets aan deze diensten. Groetjes Luc

Hoi. Dit klopt niet. Tenzij ik ergens iets over het hoofd zie kan je met de v7:

  1. geen opnames meer permanent opslaan voor langere tijd
  2. geen permanente opnames meer bekijken die je hebt opgenomen met je vorige decoder (v5)

Dit is inderdaad bekend bij de V7 decoder en moet nog opgelost/geïntegreerd worden, maar dat heeft niks met de overstap naar flex te maken

Reputatie 7
Badge +3

@SteveW klopt wat @Martin aanhaalde.Hopelijk komt daarvoor snel een oplossing.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Dit is inderdaad bekend bij de V7 decoder en moet nog opgelost/geïntegreerd worden, maar dat heeft niks met de overstap naar flex te maken

Hmm klopt, ik ben zoveel met die decoder bezig geweest (en de problemen ermee doordat mijn v2 modem er niet mee overweg kwam) dat ik automatisch ervan uit ging dat dit ook over de nieuwe decoder ging  :)

@SteveW Je bedoelt met V2 modem, toch geen bbox2 want die worden nu stilaan vervangen door bbox3

@SteveW Je bedoelt met V2 modem, toch geen bbox2 want die worden nu stilaan vervangen door bbox3

Ik had een bbox 3 v2 modem. Deze werkte perfect samen met mijn v5 decoder, maar de android decoder (v7) deed de router met de regelmaat van de klok herstarten.

Door de nieuwe router, een bbox 3 v+, zijn de problemen opgelost (hout vasthouden).

Ah ok nu snap   ik het :slight_smile:

Reageer