Vraag

fiber

  • 26 August 2022
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Ik woon in Maldegem en zie dat het ganse dorp open ligt voor een nieuwe fiber buis aan te leggen. Naar mijn weten ligt deze van Proximus hier ook al. er word ook huis aan huis gegaan om de aansluiting te promoten terwijl ik hier niemand zie van proximus. heeft Proximus hier dan geen kans meer om nieuwe of bestaande klanten aan te sluiten of aan te werven? Blijkbaar maken ze de mensen wijs dat de aansluiting gratis is en dat ze  mogen kiezen bij welke provider ze willen aansluiten. Ik begrijp deze situatie niet🤨

 


4 reacties

FYI: Internet via fiber? Ontdek de providers in je regio (fiberklaar.be)
Aanpak - Fiberklaar     &   
Zo leggen wij een bliksemsnel en stabiel fibernetwerk aan (fiberklaar.be) &

Waar is Fiberklaar? Hier bouwen we aan ons fibernetwerk


Fiberklaar zal u normaal gezien een seintje geven wanneer uw adres op het fibernetwerk kan worden aangesloten (zie voorwaarden op www.fiberklaar.be/aanpak). Daarna zal Proximus u contacteren voor de keuze van uw product/fiber Pack…..

 

NB: proximus medewerkers zullen nu naar alle waarschijnlijkheid niet meer reageren, pas  maandag komen ze terug langs.

Reputatie 7
Badge +3

@Landuyt johan 

je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel, dan kijk ik het even na.

 

Groeten

Geert

klant Nr is toegevoegd 

Bedankt voor de reactie

 

GR

 

johan

Reputatie 5
Badge +2

@Landuyt johan In jouw gemeente word de fiber onder de grond gelegd door fiberklaar. Deze firma is ook beheerder van het netwerk. Het is een open netwerk waar meerdere providers zich kunnen op inschrijven. Je hebt echter wel geluk dat proximus 1 van die providers is dus u kunt gewoon de fiber laten leggen en dan jouw proximus diensten daarop laten aansluiten.

Reageer