beste,
Een poging hier, na diverse pogingen (sinds 6 april) via mail (geen antwoord meer sinds een week) én Messenger via Proximus-facebookpagina (waar ik vandaag eindelijk antwoord kreeg… Dat zij het niet kunnen oplossen)
soit… Mijn “probleem”: Ik had de Enjoy-wedstrijd voor de Paasbrunch aan huis gewonnen dus op Paaszondag braaf zitten wachten (mét zeurende kleuter die vol spanning al het beloofde lekkers afwachtte) want levering zou “tussen 10 en 18 uur” plaatsvinden.
Het werd later en later… Om 18:15 nog steeds niemand gezien dus helaas, voor niets hele dag binnen gebleven en dan maar take away besteld
Mijn adres was correct doorgegeven en ik had zelfs via mail nog bevestiging gekregen dat men zou doorgeven aan de leverancier...
Dus contact opgenomen via mail, flauwe uitleg dat er iets fout was gelopen (alé ?) en dat men de medewerker ging aanspreken (wat ben ik daarmee… die zal dat allicht niet expres hebben gedaan bovendien) en dan als “alternatieven” keuze tussen
- rode Duivels supporterskit
- 4 cinema tickets
- 100€ korting op gsm (niet accessoires)
ik had gereageerd dat ik de poging waardeerde maar die eerste twee opties, daarvoor zou ik nooit aan een wedstrijd deelnemen (grondige hekel aan voetbal, en cinema is hier niet bepaald om de hoek en weinig interessant bovendien, als alleenstaande moeder met kleuter..) en mijn gsm wordt door mijn werkgever ter beschikking gesteld dus daar ben ik ook niet echt iets mee.
en vervolgens… niets meer
daarnet eindelijk via messenger wel een (overigens zeer vriendelijke) medewerker kunnen bereiken, die aanraadde via andere weg te proberen (en intussen ook wel dossier opende maar intussen had ik mijn verhaal hier dus al geschreven dus ik post het toch maar alvast ...)
(ze adviseerde webformulier Enjoy maar dat vond ik niet meteen terug...)